Povežite se s nama

Mozaik

Beloj nedeji nagrada “Simply the best” u kategoriji “Očuvanje tradicijskih lokalnih običaja”

Objavljeno

na



U okviru poslovno turističke burze PUT koja je u Gradcu okupila više od 150 sudionika iz pet država, danas su na prigodnoj svečanosti u hotelu Labineca dodijeljene godišnje nagrade Udruge hrvatskih putničkih agencija i časopisa Way to Croatia. Nagradu Simply the best za kreativnost i unapređenje turističke ponude u 6 kategorija (1. Ugostiteljstvo; 2. Manifestacije; 3. Putničke agencije; 4. Novi projekti; 5. Osoba, 6. Posebna priznanja), primilo 45 pojedinaca i tvrtki iz turističkog sektora. 

Plakete su dobitnicima uručili Tomislav Fain, predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija i Maja Šimenc, direktorica tvrtke DMK Vall042 i Burze PUT.

Pregled nagrađenih po kategorijama i grupama:

Nagrada Simply the best za 2019. godinu 

Kategorija 1. Ugostiteljski objekti

Grupa: Ponuda tradicijske hrane i pića – restorani

Destilerija Mashtel, Nin 

Klijet Lojzekova hiža, Gusakovec

Restoran Zlatne gorice, Kneginec Gornji

Grupa: Ponuda tradicijske hrane i pića – izletišta

Izletište Kršlinov mlin, Bregana 

Izletište Mihoci, Maglenča 

Vukovarska kuća, Vukovar

Grupa: Smještajni objekti s ponudom dodatnih sadržaja

Hotel Boškinac, Novalja 

Sobe Maksimilian, Osijek

Villa Covri, Brtonigla

Zaton Holiday Resort, Zaton

Kategorija 2. Manifestacije 

Grupa: Očuvanje tradicijskih lokalnih običaja

Bela nedeja, Kastav

Eko etno Gacka, Otočac

LIDAS, Pleternica,

(Sr)etno Selce, Crikvenica rivijera

Grupa: Zabavno-rekreativni sadržaji 

Country vikend, Koprivnica 

Festival igračaka, Ivanić Grad

Slovenski vikend, Biograd na moru

Grupa: Kultura i eno-gastronomija

Biser mora, Supetar na Braču

Crna ovca, Baška 

Festival Jagoda i pjenušca, Jastrebarsko  

Voloderska jesen, Voloder

Grupa: Sport i rekreacija

Du Motion, Dubrovnik

Lipik 3×3 Challenger ,Lipik  

Maraton lađa, Metković 

Uvati vitar, Sutivan

Kategorija 3. Putnička agencija 

Sunturist, Novalja  

Viatica travel, Brestovec Orehovički

Aquamarin C.K., Banska Bistrica, Slovačka 

TA Lambada, Bugojno, BiH

Kategorija 4. Novi projekt u turizmu

Adrenalinski park Duboka, Park prirode Papuk

Eko etno salaš Savus, Bukovlje

Interpretacijski centar pomorske baštine, Lošinj

Marcin salaš – OPG Martin Subotić, Nijemci

Paleo Park, Bale

Projekt Prolazi kroz vrijeme, Vodnjan

Projekt Šišanske legende, Ližnjan

Projekt Virtualni i kulturni turizam, TZ Vukovarsko srijemske županije

Projekt Za Zlarin bez plastike, Zlarin

Wine, olive&heritaghe festival, Jelsa

Kategorija 5. Osoba 

Jerković Pavo

za dugogodišnji kreativan rad na oblikovanju posebne turističke ponude čime je vlastitim primjerom obilježio razvoj novih turističkih proizvoda, te dao izuzetan doprinos turističkom razvoju doline Neretve 

Mikačić Ružica

za dugogodišnji novinarski rad i iskazanu kreativnost u oblikovanju i realizaciji niza atraktivnih sadržaja u području turizma, čime je dala značajan doprinos hrvatskom turističkom novinarstvu, ali i unapređenju cjelokupnog hrvatskog turizma, posebice na području Dalmacije

Srakovčić Ivan

za dugogodišnje inovativno i kreativno poduzetničko djelovanje na razvoju novih turističkih proizvoda čime je dao nemjerljiv doprinos razvoju i kvaliteti turističke ponude Karlovačkoga kraja

Šimičić Đurđica 

za iskazanu kreativnost i inventivnost u razvoju procesa upravljanja destinacijom i unapređenja kvalitete u turizmu čime je dala posebna doprinos izgradnji turističke prepoznatljivosti Lošinja i njegovom pozicioniranju među najatraktivnije hrvatske turističke destinacije 

Kategorija 6. Posebna priznanja 


Hotel Esplanada
, Zagreb

za izvrsnost, kvalitetu i cjelogodišnje oblikovanje posebnih sadržaja čime se značajno obogaćuje turistička ponuda destinacije

Krapinsko zagorska županija

za kvalitetu i razvoj cjelogodišnje turističke ponude temeljene na tradiciji života, kulture i običaja čime je Zagorje danas pozicionirano kao atraktivna, sadržajna i najrazvijenija Hrvatska kontinentalna destinacija

Općina Vir 

za kreativnost i kvalitetu cjelogodišnjeg oblikovanja turističke ponude i kontinuiranog razvoja i realizacije novih turističkih sadržaja čime je značajno podignuta atraktivnost destinacije

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Fiuman Plus

Facebook

Instagram