Povežite se s nama

Mozaik

Bradbury: Rijeka je kao Manchester, ali na Jadranskom moru

Objavljeno

na


Lexington - Rijeka
Jack Savoretti - Opatija
Mozemo
Mozemo

Britanski novinar i putopisac Paul Bradbury, poznat po svojim putopisnim projektima o Hrvatskoj, odlučio je u svoj portfelj turističkih video uradaka uvrstiti i Rijeku. Boravi u Rijeci kako bi snimio promotivni film koji nastaje uz podršku Turističke zajednice grada Rijeke, a cilj mu je predstaviti bogatu kulturnu, povijesnu i urbanu scenu ovog primorskog grada široj međunarodnoj publici, ali kako nam otkriva ne na klasični način.

-Radim seriju videa po Hrvatskoj, ali klasična promocija mi je postala dosadna. S AI-em je to već gotova stvar – algoritmi sve odrade, ali mene zanima nešto dublje. Tražim destinacije koje nisu samo turističke atrakcije, već mjesta koja imaju priču, u kojima se može živjeti. Zanima me lifestyle, način na koji se gradovi razvijaju i prilagođavaju ljudima, ne samo turistima, otkrio nam je Paul Bradbury, koji ima posebnu vezu s Rijekom.

-Ovaj grad mi je posebno prirastao srcu – ne samo zato što su mi djeca ovdje rođena, već i zbog doživljaja koje nosim iz Rijeke. Ovdje sam proživio neke od najboljih trenutaka u životu, te sam se uvijek osjećao toplo i prihvaćeno, otkrio nam je Paul Bradbury.

Dodaje da je Rijeka drugačija od drugih hrvatskih gradova – i to se odmah osjeti. Ima izraženu alternativnu scenu, industrijski štih i taj “radnički vibe”.

-Budući da sam iz Manchestera, odmah sam primijetio sličnost. Rijeka je kao Manchester, ali na Jadranskom moru, istaknuo je Paul Bradbury.

Cilj mu je kroz razgovore s ljudima i istraživanje gradskih lokacija prikazati pravu, svakodnevnu Rijeku. Na kraju filma planira napraviti pregled kako su se stranci snašli u ovom gradu. Video će uključivati lokacije poput Starog grada, Trsatske gradine, Korza, Riječkog tunela, luke, riječke tržnice, posjetit će se Art kvart i drugo.

-Mogu reći za sebe da sam lokalni vodič, ali sve gledam kroz perspektivu stranca. Što stranci mogu očekivati, kako Rijeka izgleda kroz svih 12 mjeseci, kako se ovdje zaista može provesti vrijeme, izvan festivalskog hypea i klasičnih događanja – sve su to teme koje ću dotaknuti, dodaje dalje naš sugovornik.

Bradbury naglašava da je dugo živio u turističkom balonu, gdje su mnogi gradovi na obali postali dominantno turistički, gotovo izgubljeni u sezonskoj euforiji i turističkim gužvama. Rijeka, s druge strane, ima autentičnost koju vrijedi istražiti u svako doba godine.

Direktor Turističke zajednice grada Rijeke Petar Škarpa naglasio je važnost ovakvih projekata, budući da se radi o sjajnoj prilici da se na jedan drugačiji način pokaže što grad nudi – od bogate povijesti i kulture do dinamične gastronomske i glazbene scene.

-Izuzetno smo ponosni što je Paul Bradbury prepoznao Rijeku kao inspiraciju za svoj novi video uradak. Rijeka je autentična i jedinstvena, a vjerujemo da će na ovaj način dobiti pažnju koju zaslužuje. Sigurni smo da će video sadržaj inspirirati mnoge da dođu i dožive Rijeku iz prve ruke, izjavio je direktor Turističke zajednice grada Rijeke Petar Škarpa.

Video kada bude gotov bit će dostupan na društvenim profilima Paula Bradburyija, ali i na digitalnim platformama Turističke zajednice grada Rijeke.

Marketing
Marketing
Marketing tower-centar
Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Fiuman Plus

Društvene mreže