Povežite se s nama

Vijesti

Broj turista u Rijeci u prosincu 2021. malo veći nego 2019. godine

Objavljeno

na




U turističkom smislu turbulentnu 2021. godinu grad Rijeka završava u svijetlim i uspješnim tonovima. Naime, broj turista tijekom 12. mjeseca nadmašio je i rekordne brojke iz 2019. godine. Uspješnom suradnjom svih dionika turističke industrije grad Rijeka vraća se na staze turističkog rasta koji je, ukoliko izuzmemo pandemijsko razdoblje, prisutan već dugi niz godina.
Velike investicije u hotelski smještaj te privlačenje gostiju više platežne moći i kontinuirano podizanje kvalitete privatnog smještaja, polako, ali sigurno, Rijeku pozicionira kao grad koji ima što reći i u segmentu gradskog, cjelogodišnjeg turizma.

TZGR je u suradnji s Gradom Rijekom pokrenuo projekt Winter Passa koji je omogućio svim pružateljima smještaja u gradu da svojim gostima, koji borave 2 ili više dana u zimskom periodu u smještajnim objektima, izdaju voucher koji gostima daje mogućnost da besplatno posjete sve muzeje u gradu te Astronomski centar Rijeka i Bazene Kantrida. Tom akcijom TZGR je na sebe preuzeo pokretanje, promidžbu i financiranje projekta koji traje u zimskoj sezoni do 30.03.2022. Projekt je usmjeren na povećanje atraktivnosti ponude smještaja i boravka u našem gradu tijekom zimskih mjeseci i cilja na povećanje broja dolazaka i noćenja te sveukupne potrošnje turista u destinaciji.

Tim projektom dodatno su pojačane promotivne aktivnosti TZGR koja na mnogobrojnim tržištima kontinuirano vrši promociju kompletne turističke ponude, a u suradnji s Gradom kontinuirano pokreće nove akcije, te podiže nivo već etabliranih gradskih manifestacija kao što je npr. Rijeka Advent.

Ove je godine program Adventa koji je tradicionalno organiziran na više lokacija u centru grada i na Trsatskom kaštelu dodatno obogaćen programom „Adventiranja kod Kazališta“ koji je izuzetno dobro prihvaćen od strane Riječana, ali i svih gostiju našeg grada. Time je na vrlo atraktivnoj lokaciji pokrenuta još jedna točka okupljanja građana i gostiju tijekom adventskih zbivanja i dodatno obogaćen program adventskih događanja koji je prepoznat u Hrvatskoj i okolnim zemljama što dokazuju i turistički rezultati za prosinac.

Zajedničkim djelovanjem svih subjekata uključenih u kreiranje riječkog turističkog proizvoda uspješno je ispunjen cilj turističkog rasta u prosincu te se nadamo da ćemo i u nadolazećim mjesecima, ukoliko epidemiološke mjere ne ograniče turistička kretanja, ići u smjeru stalnog rasta.

Tijekom prosinca 2021. godine tako je ostvaren broj dolazaka koji za 2% nadmašuje rezultate iz prosinca 2019. godine s praktički jednakim brojem noćenja iz usporednog razdoblja.

Takvim rezultatima u navedenom periodu najveći obol dali su domaći gosti koji bilježe rast od 26% u dolascima i 25% u noćenjima što je izuzetan pokazatelj koji ukazuje na potencijale domaćeg turizma u zimskim mjesecima.

Njemački gosti standardno su nam vjerni, dok se značajna povećanja bilježe kod gostiju iz Austrije i Slovenije što pokazuje da su promotivne aktivnosti na tim tržištima bile adekvatno dozirane.

Potvrdilo se da su Rijeci u zimskim mjesecima domaći gosti i gosti iz susjednih zemalja, kojima smo lako dostupni kao vikend destinacija, glavna tržišta te ćemo u tom smislu kreirati i buduće promotivne aktivnosti u zimskom razdoblju.

Vjerujemo da će se ovi pozitivni trendovi nastaviti i u nadolazećoj 2022. godini, a TZGR će sa svim partnerima učiniti sve da tako i bude, ističe se u priopćenju.

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Facebook video

Medvjedići u Rijeci

Fiuman Plus

Facebook

Instagram