Povežite se s nama

Mozaik

CTK zatvorio informatičke učionice, ali imaju mnogo online aktivnosti

Objavljeno

na

Ilustracija



U skladu s aktualnom situacijom i preporukama nadležnih službi koje se provode radi zaštite od koronavirusa, Centar tehničke kulture Rijeka odgodio je sve planirane aktivnosti u informatičkim učionicama, no, velik broj svojih aktivnosti preselili su na online kanale gdje su pripremili CTK Rijeka cjepiva znanja. U sklopu All Digital Weeka, koji je u tijeku, pripremili su Natjecanje iz programiranja putem online evaluatora https://www.hackerrank.com/all- digital-week-coding-challenge. Bit će potrebna registracija u sustav pomoću email adrese ili putem ostalih platformi (Facebook, Google, LinkedIn, GitHub).Svoje znanje možeš pokazati u natjecanju iz 3D modeliranja. Model napravite doma i pošaljete na mail iperisa@ctk-rijeka.hr, screenshot će objaviti na facebook stranici kako bi korisnici CTK Rijeka mogli ostaviti svoj glas. Tri najbolja modela će isprintati i poslati na kućnu adresu. Natjecanje iz robotike na temu Moj izum za život u zatvorenom. Možete napraviti bilo što i kratki video poslati na mail iperisa@ctk-rijeka.hr. Radove ćemo objaviti na našoj facebook stranici. Vrijednu nagradu dobit će najbolji rad. Video savjeti za odrasle i osobe starije životne dobi, koji će im pomoći u digitalnom svijetu,objavljuju na svojim društvenim mrežama. Kampanjom Get Your Facts Straight ukazuju na dezinformacije kojih u medijima ima jako puno, a tome smo svjedoci i ovih dana.

CTK Rijeka će obilježiti i Dane medijske pismenosti online aktivnostima, a cilj nam je osvijestiti javnost o važnosti medijske pismenosti, osnažiti građane, posebice djecu i mlade za kritičko promišljanje medijskih sadržaja. Vještine medijske pismenosti u kriznim trenutcima su jako važne, a to možemo vidjeti i posljednjih dana te nam mogu pomoći da se zaštitimo od utjecaja brojnih neprovjerenih informacija i dezinformacija koje prate primjerice pandemiju koronavirusa i upravo se brzinom virusa šire društvenim mrežama i prosljeđuju putem aplikacija za dopisivanje, a velik je problem i senzacionalistički pristup određenog broja medija.

Kako prepoznati takve vijesti pokušat ćemo objasniti i kroz online kampanju, koju provodimo kroz projekt Get Your Facts Straight. Na društvenim mrežama provodimo kampanju kojoj je upravo cilj osvijestiti problem lažnih vijesti i dezinformacija. Sve edukacije i kampanje možete pratiti putem web stranice www.ctk-rijeka.hr, te na društvenim mrežama Facebook i Instagram.

Marketing
Marketing
Marketing

Facebook video

Medvjedići u Rijeci

Fiuman Plus

Facebook

Instagram