Povežite se s nama

Vijesti

Gorski kotar ima 14 posto više noćenja u usporedbi s rekordnom 2019.

Objavljeno

na

Foto: Mario Jurina



Podaci iz prve polovice godine pokazuju jasan trend rasta i iznimno stabilnu turističku krvnu sliku destinacije, a u dolascima i noćenjima smo premašili i vrijeme prije korone, poručio je Petar Hrg, direktor Turističke zajednice Gorskog kotara.

Gorski kotar u prvoj polovici godine bilježi 13,59% više dolazaka i 17,14% više noćenja u odnosu na iznimno dobru prošlu godinu. Ova godina premašuje i 2019. godinu koja je za goranski kraj bila rekordna te je ostvareno 7,79% dolazaka i 13,84% više noćenja u odnosu na vrijeme prije korone,  

„Uz domaćeg gosta koji je u destinaciji pronašao mali osvježavajući raj i neodoljivo utočište, vidljivo je da nam se i strana tržišta vraćaju, s time da ćemo stvarne efekte realiziranih kampanja moći sagledati tek krajem ljetnog dijela sezone. Uz to, slijedi nam još nekoliko kampanja koje smo planirali realizirati u jeku sezone, a koje ciljaju domaće i strane posjetitelje.“ – naveo je Hrg.

S novim vizualnim identitetom, snažnijim pristupom prema domaćem i stranim tržištima te promišljenim strateškim aktivnostima racionalno se može najaviti da će ovogodišnja turistička sezona u Gorskom kotaru biti rekordna. 

Valja naglasiti da je Turistička zajednica Gorskog kotara pokrenula i realizirala projekt postavljanja smeđe signalizacije na autocesti Zagreb-Rijeka, glavnoj prometnoj žili kucavici, kako bi istaknula glavninu atrakcija u destinaciji. 

Turistička zajednica Gorskog kotara izradila je u svibnju prošle godine Prometni elaborat izrada ploča turističke signalizacije kojeg je odobrilo Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture. Nakon odobrenog elaborata pristupilo se postavljanju smeđe signalizacije na glavnom prometnoj žili kucavici. 

„Novopostavljenom smeđom signalizacijom ojačat će se turistička prepoznatljivost regije i njezinih atrakcija na prometnici koja dnevno broji gotovo šesnaest tisuća vozila, a taj se broj u ovim ljetnim mjeseci skoro i udvostruči. Ujedno, godinama se govori da nas je autocesta presjekla, a ovime koristimo prednosti prometnice i skrećemo pozornost na turističke adute goranskog kraja.“ – zaključio je Petar Hrg, direktor Turističke zajednice Gorskog kotara.

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Rijeka Plus obavijesti

03.06.2024.

Prodajno mjesto Rijeka plusa na Jelačićevom trgu 3, od dana 04.06.2024.godine pa sve do kraja lipnja radit će do 13 sati. Radno vrijeme od ponedjeljka do petka je od 06:30 do 13 sati, dok subotom prodajno mjesto radi od 07:30 do 12 sati. Korisnici parkirne karte mogu jednostavno i brzo produživati internet bankarstvom.

Fiuman Plus

Društvene mreže