Povežite se s nama

Vijesti

Knjiga “DISASTER – Dijagnoza modernog biznisa” dobila svjetski prestižnu nagradu

Objavljeno

na





Knjiga „DISASTER – Dijagnoza modernog biznisa“ proglašena je pobjednikom u kategoriji BEST CORPORATE BOOK na svjetskom marketinškom natjecanju Content Marketing Awards 2021!

Idejne začetnice, kreativke iz tvrtke Crocon d.o.o. Linda Poščić Borovac i Ana Zoričić, kažu kako o pisanju i izdavanju knjige prije ove nisu znale gotovo ništa, ali znale su da žele i moraju stvoriti tu „slikovnicu za biznismene“ i izbaciti je u orbitu.

„Ova je knjiga zaista prošla jedno neobično i odvažno putovanje – od ideje davno zapisane u mojoj bilježnici do konačne odluke i stvaranja ove lude ilustrirane enciklopedije ljudskih ponašanja, kako u poslu tako i u životu“ – ističe Linda Poščić Borovac.

Jednom kad je odluka donijeta, nije bilo povratka i stvar je bila „samo“ pronalaska pravog tima. Timu su se pridružili pisac Zoran Krušvar i dizajnerica Veronika Uravić Čolak. Prošlo je nekoliko godina, nebrojenih sastanaka, razmijenilo se pregršt mailova, popilo na stotine kava i čajeva, pojelo ponešto čokolade, smijalo se, smišljalo, mijenjalo, revidiralo i stvaralo.
Kada je knjiga konačno ugledala svjetlo dana u ranu jesen 2020. godine, baš usred univerzalno turbulentnog razdoblja u cijelom svijetu, mogli su se samo nadati da će sreća biti na njihovoj strani i da će knjiga biti prihvaćena baš kao protuotrov, injekcija smijeha, dobrih poruka, satire i pozitive prijeko potrebne u takvim vremenima.

Nešto manje od godinu dana kasnije knjiga „DISASTER“ ne samo da ima 400 prodanih primjeraka diljem svijeta, već ju je Content Marketing Institut izabrao za najbolju korporativnu knjigu (iako, ovo „korporativna“ je samo doslovni prijevod, a tko se je imao priliku upoznati s ovom knjigom zna da je DISASTER daleko od tog „hladnog pojma“).

Crocon je knjigu prijavio između 1000 drugih prijava kako bi proširili poruku koju u Croconu žive već gotovo tri desetljeća – najvažnije je ne zaboraviti se IGRATI. Djeca svoju igru shvaćaju ozbiljno te na kreativne i neopterećene načine, van nepotrebno kompleksnih sustava obrazaca i formi, dolaze do rješenja i inovacija.

Pobjednički tim ističe kako im je zaista čast biti dobitnikom jedne od najvećih nagrada ovog tipa u svijetu, a posebno uzevši u obzir da su drugi prijavitelji ove godine bile zaista velike tvrtke s impresivnim marketinškim mašinerijama iza sebe: Spotify, HBO, IKEA, Subaru, Ericsson, Mayo Clinic, John’s Hopkins i mnogi drugi.
Snažna je ovo nagrada koju dodjeljuje Content Marketing Institute kao vodeći autoritet u području marketinga čiji sudački panel okuplja upravo međunarodne stručnjake industrije s ogromnim iskustvom iza sebe.

Zaključak i poruka za sve nas, kako je rekla Ana Zoričić kada su primili sretnu vijest iz New Yorka, sada vjerujem da je sve moguće!

Iskrene čestitke! „Disaster“ se je pokazao kao totalni uspjeh, a nikako disaster!

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Facebook video

Medvjedići u Rijeci

Fiuman Plus

Facebook

Instagram