Povežite se s nama



Pojedincima koji se na bilo koji način bave turizmom sada bi, nakon završetka glavne turističke sezone, moglo biti zanimljivo razmisliti o tome koje bi im vještine i znanja mogle pomoći u boljoj pripremi sljedeće turističke sezone.

Što, primjerice, privatni iznajmljivači i ostali koji zarađuju od turizma mogu učiniti da bi podigli kvalitetu smještaja, kvalitetu komunikacije i način pronalaženja gostiju? U današnjem, izuzetno digitaliziranom svijetu, turisti se oslanjaju na platforme poput Airbnba i Bookinga prilikom pronalaženja smještaja, a njihove su se želje, preferencije i način putovanja bitno promijenili. Te bi trendove, ako žele biti uspješni, morali pratiti i zaposleni u turizmu kojima se nameću dvije vrste vještina – one vezane uz digitalni marketing, te one vezane uz EU fondove, iz kojih se mogu povući sredstava za obnovu i nadogradnju turističkih objekata.

“Zanimljivo je da su upravo programi obrazovanja iz područja digitalnog marketinga te pripreme i provedbe projekata financiranih iz EU fondova posljednjih nekoliko godina među najtraženijim programima obrazovanja u Algebri”, naglašava Hrvoje Balen, član uprave ovog vodećeg digitalnog učilišta u regiji. Za dodatno obrazovanje se ponajprije odlučuju pojedinci koji žele napredovati u profesionalnom smislu ili čak promijeniti karijeru, a kroz projekte financirane iz EU fondova te mjere aktivne politike za edukaciju se odlučuju i nezaposlene osobe”, kaže Balen. Želja za novim poslovnim izazovima i pozitivnim promjenama je, kažu u Algebri, tako i dalje ostaje glavni razlog upisa raznih seminara i drugih programa obrazovanja.

Studije pokazuju da  poznavanje nekog dodatnog područja, primjerice poznavanje digitalnog marketinga uz onaj klasični, znatno povećava šanse za promaknućem i većom plaćom, odnosno olakšava daljnji profesionalni razvoj, primjerice baš u poduzetništvu vezanom uz turizam. Turisti su danas na društvenim mrežama, smještaj traže na digitalnim platformama, očekuju brze i kvalitetne informacije online te učinkovitu, brzu i jednostavnu komunikaciju s iznajmljivačima. Poznavanje digitalnih marketinških vještina, osnova oglašavanja na Googleu ili Facebooku, praćenja rezultata, ili pak izrade i optimizacije web stranica neke su od vještina koje ambicioznim poduzetnicima u turizmu itekako mogu pomoći da unaprijede svoj posao.

Sve je veći interes, naravno, i za programima obrazovanja za one koji pripremaju i provode projekte financirane iz EU fondova. “Prilike za financiranje raznih turističkih projekata iz EU fondova su zaista iznimne, a novci su namijenjeni i privatnom i javnom sektoru, čak i udrugama koje djeluju u sektoru turizma. Privatnicima je vjerojatno jedan od najzanimljivijih natječaja u proteklom razdoblju bio natječaj Podrška razvoju malih i srednjeg poduzeća u turizmu povećanjem kvalitete i dodatne ponude hotela iz kojega su se mogli financirati projekti u vrijednosti od čak 10 milijuna kuna. Sličnih natječaja, primjerice onih kroz koje se mogu financirati projekti energetske učinkovitosti, uskoro će biti još”, kaže Martina Bašić, voditeljica obrazovanja iz područja EU fondova u Algebri.

Kako bi pomogli većem broju potencijalnih polaznika da se odluče za neki od programa obrazovanja te da ove jeseni unaprijede svoje vještine, u Algebri su nedavno osmislili i jesensku akciju u sklopu koje nude 25% popusta na gotovo sve programe obrazovanja, neovisno o vrstama plaćanja, a moguće je ostvariti i dodatni popust od 5%, što u konačnici znatno snižava ukupnu cijenu obrazovanja. Ova je akcija otvorena još svega nekoliko dana – do 1. studenoga – pa zainteresirani moraju požuriti!

(promo članak)