Povežite se s nama

Vijesti

Komadina: Kvarner se potvrdio kao hit turistička destinacija

Objavljeno

na





“Zahvaljujući blizini, sigurnosti i kvaliteti turističke ponude Kvarner je definitivno hit destinacija ne samo u Hrvatskoj već i u ovom dijelu Europe”, rekao je predsjednik TZ Kvarnera i župan Zlatko Komadina otvarajući današnju konferenciju za novinare posvećenu prezentaciji turističkih rezultata na području naše Županije. Dodao je da se u planiranje ovogodišnje sezone zbog pandemije koronavirusa išlo veoma oprezno. Prognoziralo se otprilike 25% lanjskih rezultata, međutim, stvarni su pokazatelji višestruko bolji pa je tako u prvom tjednu kolovoza Kvarner dosegao 75% lanjskog turističkog prometa. „Turisti  iz Njemačke i dalje su naši najvjerniji gosti koji su po broju dolazaka na čak 93% lanjskih rezultata, a slijede ih Slovenci i Austrijanci“, istaknuo je Komadina.

U ovom trenutku, prema riječima direktorice TZ Kvarnera Irene Peršić Živadinov na Kvarneru se odmara 160 000 gostiju, a u lipnju i srpnju bilježimo najbolju popunjenost i najveći indeks noćenja u komercijalnom smještaju u usporedbi s ostalim jadranskim županijama. U srpnju je ostvareno 3,9 milijuna noćenja što je 69% u usporedbi s prošlom, inače rekordnom turističkom godinom. Dobar trend se nastavlja i u kolovozu gdje je samo u prvih osam dana ostvareno 1.277.000 noćenja, što je 75% u odnosu na isto razdoblje lani. Ukupno je od početka godine Kvarner ostvario gotovo milijun dolazaka i 6.792.000 noćenja gostiju što čini 56 % lanjskog turističkog prometa. U strukturi smještaja najbolje rezultate ostvaruju privatni iznajmljivači, drugi izbor gostiju su kampovi, potom hoteli, a dobre rezultate ostvaruje i nautički sektor.

“Mi već godinama ulažemo u podizanje kvalitete smještaja, ali i ukupne turističke ponude što se definitivno pokazuje dobro promišljenom strategijom koja u konačnici donosi i rezultate. Danas imamo situaciju da se kod privatnih iznajmljivača najprije pune objekti s pet zvjezdica koji su i u ovoj po svemu specifičnoj turističkoj godini ostvarili čak 86% lanjskog prometa”, rekla je Peršić Živadinov.

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Facebook video

Klapa Intrade u Opatiji

Fiuman Plus

Facebook

Instagram