Povežite se s nama

Mozaik

Kraljevica želi napraviti Interpretacijski centar “Hrvatska vinska kuća”

Objavljeno

na




Projekt interpretacijski centar Hrvatska vinska kuća Grad Kraljevica prijavio je na Javni poziv Regionalna diversifikacija i specijalizacija hrvatskog turizma kroz ulaganje u razvoj turističkih proizvoda visoke dodane vrijednosti – grupa 1.

Nositelj projekta je Grad Kraljevica s partnerima Primorsko goranskom županijom i  Turističkom zajednicom Grada Kraljevice. Vrijednost cjelokupnog projekta je 4.517.296 eura, a planirano trajanje provedbe je 24 mjeseca. Projekt bi se u potpunosti financirao sredstvima iz Nacionalnog programa oporavka i otpornosti 2021. – 2026. Republike Hrvatske. U pripremi projekata su sudjelovali zaposlenici gradske uprave, Primorsko goranske županije i TZ grada Kraljevice. Uz veliki broj stručnih suradnika, projektanata različitih profila, konzultante i stručne službe pripremljena je vrlo opsežna dokumentacija. Izrađena je sva potrebna projektno-tehnička dokumentacija i dobivena pravomoćna građevinska dozvola. Izrađena je studija izvodivosti s analizom troškova i koristi;  pripremljeni su svi potrebni troškovnici i potrebne suglasnosti. Sve je odrađeno uz veliku pomoć i razumijevanje konzervatora jer je prostor dvorca zaštićeno kulturno dobro. Sam projektni prijedlog ima 60 stranica i isto toliko priloženih raznih dokumenata, projekata, obrazaca, dozvola, suglasnosti i izjava.

Kroz projekt će se rekonstruirati i opremiti dio dvorca Nova Kraljevica – Frankopan. Sastojat će se od 5 osnovnih komponenti: tehničke komponente, opremanja, promocije i marketinga, upravljanja projektom i promidžbe i vidljivosti.

Tehnička komponente uključuje rekonstrukciju zadnjeg kata dvorca i suterena s ciljem objedinjavanja u jednu cjelinu ugradnjom dodatnog stubišta i dizala. Izložbeno – edukacijski prostor će se nalaziti na drugoj etaži dvorca, a prostor suterena predviđen je kao kušaonica.  Kroz rekonstrukciju će se dobiti izlaz na jugozapadnu kulu, formirati vidikovac i natkriti atrijski prostor ugradnjom pomične nadstrešnice. Projektom će se urediti sveukupno 2.026,57 m2 neto površine dvorca, a uključuje prostore na drugom katu, suteren, dizala, stubišta, natkrivanje atrija i uređenje vidikovca.

Komponenta opremanja obuhvaća multimediju i sadržaj samog interpretacijskog centra koji će se prilagoditi osobama s invaliditetom i osobama slabije pokretljivosti postavljanjem taktilnih površina, induktivnih petlji, informacijama na Brailleovom pismu, vizualno-svjetlosnim i zvučnim najava katova, prilagođenim govorno-slušnim aparatima. Sadržaj  obuhvaća vinogradarstvo i vinarstvo cijele Hrvatske podijeljeno u tematske cjeline. Postav će prolaziti kroz 16 različito tematsko, namjenski uređenih soba, suvenirnicom i uređenom kušaonicom u suterenu.

Projekt  predstavlja nov, kreativan,  kvalitetan i inovativan turistički proizvod s ciljem diversifikacije i specijalizacije turističke ponude, razvoja destinacije Kvarner i revitalizacije kulturne baštine putem stvaranja novih inovativnih sadržaja. Osim toga, Hrvatska vinska kuća i dvorac Frankopan predstavljaju prepoznatljivu turističku destinaciju za cijelu Hrvatsku i širu regiju. Projekt će kao rezultat imati suradnju između vinara i vinogradara cijele Hrvatske i šire.

Važno je naglasiti da ovaj projekt ima veliki utjecaj na smanjenje ugljičnog otiska uvođenjem energetskih segmenata koji sadržavaju elemente energetske učinkovitosti i elemente vezane za zaštitu okoliša i prirode. Doprinijet će učinkovitom korištenju resursa i obnovljive energije s ciljem smanjenja utjecaja na klimatske promjene, zaštitu vodnih resursa, smanjenju nastanka otpada i implementaciji kružnog gospodarstva.

Provedbom će se povećati otpornost i atraktivnost Grada Kraljevice kroz razvoj turističkog proizvoda prihvatljivog za okoliš i učinkovito korištenje resursa kao i pozicioniranje Kraljevice  na turističkom tržištu uvođenjem inovativnih digitalnih tehnologija. Projekt Interpretacijskog centra Hrvatske vinske kuće imat će višestruki učinak na ekonomski i društveni napredak, povećanje zapošljavanja i jačanje konkurentnosti turističkog sektora uz snažno brendiranje Kraljevice kao turističke destinacije.

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Rijeka Plus obavijesti

10.02.2023.
Obavještavamo javnost kako će danas, 10. veljače 2023. godine, započeti radovi na nogostupu u Ulici Danijela Godine. Radovi će trajati do subote, 11. veljače 2023. godine.

Marketing

Facebook video

Medvjedići u Rijeci

Fiuman Plus

Facebook

Instagram