Povežite se s nama

Izbori

Marunić: Zajedno ćemo razvijati Kostrenu po mjeri njezinih stanovnika

Objavljeno

na





Danas je u Žurkovu održana konferencija za medije na kojoj je Unija Kvarnera predstavila svoju kandidatkinju za općinsku načelnicu Općine Kostrena. Mirela Marunić javnosti nije nepoznato lice jer je već obnašala funkciju općinske načelnice u mandatu 2013. -2017. tijekom kojeg je utrla put različitim oblicima razvoja Kostrene i otvaranju Općine prema javnosti. Priopćenje prenosimo u cijelosti:

Objavom kandidature istaknula je razloge koji su je na takvu odluku potaknuli: „Kandidiram se za načelnicu Općine Kostrena s puno emocija jer je to moje rodno mjesto, uz koje je vezan čitav moj život, potaknuta snažnom potporom mnogobrojnih mještana i željom da nastavimo razvijati Kostrenu u mjesto po mjeri njezinih stanovnika. U mandatu 2013.-2017. pokrenuli smo snažan razvoj mjesta, otvorili Općinu javnosti i pripremili brojne projekte, a žalosti činjenica da ih je tek manji dio realiziran. Pokušat ću ponovno dobiti povjerenje mještana, s uvjerenjem da će prepoznati kvalitetne projekte i planove u našem predizbornom programu. Važan dio tog programa odnosi se na socijalne i zdravstvene  nadstandarde  koji su nam uvijek bili u fokusu kao i ekologija. Jedna od vizija je poticanje zdravstvenog i sportskog turizma za što Kostrena ima velike predispozicije. Kandidat sam dokazanog poštenja s iskustvom u vođenju Općine. Spremna sam ovoga puta još snažnije raditi za Kostrenu kako bi je što prije pretvorili u najbolje mjesto za život u Hrvatskoj“.

Podršku kandidaturi Mirele Marunić pružio je i član Senata Unije Kvarnera i kandidat za dožupana Primorsko goranske županije Nedo Pinezić. ”Kostrena ima ogromni potencijal i za razvoj urbanog turizma s obzirom na blizinu Rijeke, za popunjavanje smještajnih kapaciteta tijekom cijele godine a istovremeno može biti prvorazredno turističko središte u onoj glavnoj turističkoj sezoni s obzirom da je okupana riječkim zaljevom i Kvarnerom. Kostrena ima još jedan ogromni kapital koji treba znati iskoristiti a to su ljudi. Svima je znamo da su mnogi Kostrenjani “otplovili” cijeli svijet, bili u prilici vidjeti kako se mnoge turističke destinacije i gospodarska središta razvijaju. Siguran sam da će novo vodstvo u Kostreni na čelu s Mirelom znati valorizirati to što malo koje mjesto u Hrvatskoj ima.

Isto tako bitno je znati upravljati i s razine županije. Za primjer upravljanja turizmom možemo navesti slučaj s porezom na dohodak. Kada bi imali županijski Upravni odjel za turizam, imali bismo ljude koji bi se bavili samo turizmom. Kada bismo u Odboru za turizam županije mali aktivne znalce onda bi se nametale teme od značaja za veliku populaciju ljudi uključenih u turizam u našem “regionalnom parlamentu”. Tada bi Upravni odjel dobio jasne smjernice za komunikaciju s jedinicama lokalne samouprave. Tada se ne bi dogodio propust smanjenja poreza na dohodak za ovu godinu za iznajmljivače. Dobro ustrojeno upravljačko tijelo turizmom znalo bi da je vise od 30.000 ljudi pogođeno padom turističkog prometa u obiteljskom smještaju i da obaveze treba uskladiti s padom prometa. Mi se zalažemo za takav sustav upravljanja. Slična je stvar s turističkom pristojbom koju, dobrim upravljanjem i dobrom koordinacijom s jedinicama lokalne samouprave, možemo vratiti na postavke turističkih razreda. Sada imamo apsurdnu situaciju da je Crni Lug ili bilo koje drugo mjesto u Gorskom kotaru u istom turističkom razredu s Opatijom ili s Cresom. I opet je zakinut veliki broj građana naše županije. Bez obzira na donesene zakone mi sami možemo tu nepravdu ispraviti. Ako imamo dobar i koordiniran sustav upravljanja turizmom. Ako pak želimo držati korak sa susjednom Istrom onda moramo imati i svoju razvojnu turističku agenciju. Istarska “”IRTA” je daleko poodmakla u razvoju cikloturizma a mi smo i danas na početku. Siguran sam da će Mirela i tim koji je okupila napraviti puno toga dobroga za Kostrenu te joj ovom prilikom kao osoba koja cijeli svoj život živi i stvara turistički proizvod dajem punu podršku.

Marketing
Marketing
Marketing

Facebook video

Medvjedići u Rijeci

Fiuman Plus

Facebook

Instagram