Povežite se s nama

Vijesti

Music Time “okupirao” ogradu Parka Angiolina reklamama za koncerte, brzo reagirali komunalni redari

Objavljeno

na






Park Angiolina je središnji opatijski perivoj i zaštićeni spomenik parkovne arhitekture još od 1968. godine, pa se velika pažnja pridaje njegovom izgledu i očuvanju. Mnoge je zbog toga neugodno iznenadila velika količina reklamnih bannera na ulazu na sjevernoj strani s glavne opatijske prometnice. Na toj lokaciji eventualno se zna postaviti tek jedan reklamni transparent i to za neke od najvećih opatijskih manifestafija poput RetrOpatije.

Prilično veliku površinu zauzeli su reklamni banneri koji najavljuju neke nadolazeće koncerte na Ljetnoj pozornici, a veliki dio njih postavljen je bez odobrenja gradskih službi te su komunalni redari Grada Opatije prilično brzo reagirali.

U utorak tijekom dana je bilo postavljeno pet velikih bannera, a čak tri su promovirala isti koncert. Evo što su na tu temu rekli iz Grada Opatije:

“Reklamne transparente je postavilo trgovačko društvo MUSIC TIME d.o.o., protivno danoj suglasnosti Grada Opatije, budući da je suglasnost glasila na 1 transparent dimenzija 6m x 0,8m. Zbog toga je komunalno redarstvo Grada Opatije dobilo nalog skinuti navedene reklame koje su postavljene suprotno suglasnosti.

Suglasnost za postavljanje sličnih reklama Grad Opatija izdaje u slučaju da je njihov smisao promoviranje pojedinih događanja važnih za turističku ponudu Opatije”, poručili su iz gradske uprave.

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Rijeka Plus obavijesti

26.11.2024.

Obavještavamo javnost kako će od dana 26.11.2024. zbog izvođenja radova u sklopu Aglomeracije (izvođač GP Krk) biti zatvorena Ulica Matije Gupca od kućnog broja 10 do kućnog broja 20, a samim time biti će i nedostupna parkirališna mjesta na predmetnoj lokaciji. Planirano trajanje radova je do 15.12.2024.

Fiuman Plus

Društvene mreže