Povežite se s nama

Vijesti

Na kolegiju donesene suglasnosti za odluke koje donose reorganizaciju centralne tržnice i tržnice Brajda

Objavljeno

na



Na 93. gradonačelnikovom kolegiju donesene su suglasnosti na odluke Rijeka plusa, koje se tiču reorganizacije rada Centralne tržnice i tržnice Brajda.

Krajem 2023. godine Gradsko vijeće Grada Rijeke dalo je prethodnu suglasnost trgovačkom društvu Rijeka plus d.o.o. na Opće uvjete isporuke komunalne usluge javnih tržnica na malo u gradu Rijeci. Opći uvjeti doneseni su kao rezultat detaljne analize koju je provelo to trgovačko društvo, a s ciljem detektiranja problema u poslovanju javnih tržnica na malo u gradu Rijeci, kao i predlaganja modaliteta za njihovo rješavanje.

Stoga su Općim uvjetima predložene i usvojene osnovne pretpostavke za revitalizaciju tržnice kroz olakšanje kontinuiteta poslovanja postojećim zakupcima i širu i bogatiju ponudu na zatvorenim dijelovima riječkih tržnica, što se ponajprije odnosi na prostor Paviljona I na Centralnoj tržnici. Tako je Općim uvjetima omogućeno objedinjavanje prodajnih prostora Paviljona I u jedan prodajni prostor, zajednički zakup prodajnih prostora, davanje prodajnih prostora u podzakup, mogućnost organiziranja manifestacija u prostoru tržnice, mogućnost degustacije proizvoda na licu mjesta, fleksibilizacija radnog vremena i slično.

Kako bi to moglo biti realizirano, bilo je potrebno donijeti i druge provedbene akte koji omogućuju realizaciju prethodno navedenog. Stoga su od strane trgovačkog društva Rijeka plus pripremljeni materijali na koje Gradonačelnik Grada Rijeke dao svoju prethodnu suglasnost, koji su u primjeni od 24. rujna, a koji prvenstveno omogućuju objedinjavanje prostora Paviljona I na Centralnoj tržnici te raspisivanje javnog natječaja kojim bi se taj prostor dao u zakup, kao i druge mjere kojim se nastoji uvesti veći stupanj reda na tržnici, kao i izaći u susret postojećim zakupcima. Temeljem donesenih odluka, Rijeka plus raspisao je Javni natječaj za davanje u zakup Paviljona I na Centralnoj gradskoj tržnici.

Nadalje, zbog promjene namjene u zatvorenom prostoru paviljona Tržnice Brajda više se neće obavljati djelatnost komunalne usluge javnih tržnica na malo u gradu Rijeci te se sukladno navedenom iz Namjena prodajnih prostora brišu sve dosadašnje stavke koje se odnose na zatvoreni prostor paviljona. Trenutno u zatvorenom prostoru Paviljona nema zakupaca, a u narednom razdoblju nadležni upravni odjel za gradsku imovinu predati će na upravljanje ovaj prostor nadležnom tijelu u području kulture.

Suglasnost je dana na Plan prodajnih prostora na tržnicama na malo u gradu Rijeci (Centralna tržnica i Tržnica Brajda), Odluku o vremenu obavljanja usluge javne tržnice na malo u gradu Rijeci (Centralna tržnica i Tržnica Brajda) te Cjenik kojim se utvrđuje visina iznosa zakupnine, naknade i rezervacije za korištenje prodajnih mjesta, naknade za korištenje skladišnog prostora ili drugog prostora na tržnici te tehničkih sredstava i uređaja potrebnih za prodaju na tržnicama na malo u gradu Rijeci (Centralna tržnica i Tržnica Brajda).

I na Centralnoj tržnici i na Tržnici Brajda iz namjene prodajnih prostora brisane su sve kategorije koje se odnose na ugostiteljske terase u vanjskim prostorima tržnica, iz razloga što se ugostiteljske terase na otvorenom prostoru tržnice daju od strane Grada Rijeke.

I na Centralnoj tržnici i na Tržnici Brajda djelatnostima „prodaja tekstila i kožne galanterije“ i „cvjećarska djelatnost“ prodajnim mjestima tipa kiosk, pridodati manipulativni prostor površine do 2m2, čim se izlazi u susret postojećim zakupcima prodajnih prostora.

Na Centralnoj tržnici i Tržnici Brajda uvode se nove kategorije cijena: naknada za zauzeti prostor izvan prodajnog mjesta, skladišnog prostora ili drugog prostora na tržnici, kao i naknada za čišćenje prodajnog prostora, ako ga korisnik usluge nakon završetka radnog vremena nije ostavio urednim, odnosno nije uklonio kartonsku, plastičnu, drvenu ambalažu i slično, ili druge naprave koje je koristio tijekom radnog vremena.

Također, dodaje se i nova prigodna prodaja pod nazivom Prodaja sezonskog voća i povrća, zimnice po početnim ponudbenim cijenama korištenja Drvenog stola budući da se pokazalo kako postoji potražanja za ovom vrstom usluge.

Usvojena je informacija o polugodišnjem izvješću o provedbi srednjih i velikih investicijskih projekata za razdoblje siječanj-lipanj 2024. godine, koje je potrebno donijeti sukladno odredbama Uredbe o načinu ocjene i postupku odobravanja investicijskih projekata.

Grad Rijeka će pružiti logističku i infrastrukturnu podršku organizaciji Rijeka Boat Showa, koji će se od 3. do 6. listopada na Gatu Karoline Riječke.

Na 93. gradonačelnikovom kolegiju doneseni su i zaključci koji se odnose na gospodarenje javnim površinama, gradskim poslovnim prostorima i zemljištima.

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Rijeka Plus obavijesti

23.09.2024.

Obavještavamo javnost kako se zbog najave lošeg vremena Jesenski sajam kod Konta odgađa. Novi termin održavanja sajma je od 03.10.-06.10.2024.godine.

Fiuman Plus

Društvene mreže