Probijena je druga cijev tunela Učka. Nakon gotovo 1000 dana radova, paralelnog probijanja cijevi s obje strane – posljednji dio tunela dugog 5600 metara probijen je uz brojne uzvanike. Kvarner i Istra desetljećima čekaju drugu cijev, tunel je probijen, ali će na prolazak njome morati još pričekati jer se radovi nastavljaju. Ovom prilikom ujedno je obilježen i službeni početak radova na izgradnji punog profila autocesta od izlaza iz tunela Učka na kvarnerskoj strani do Matulja.
Vijesti
Nakon skoro 1000 dana radova probijena je druga cijev tunela Učka
Novinarka Dajana Kruneš javila je za podnevni Dnevnik HTV-a da je probijena druga cijev u dužini od 5600 m, ali da to nije kraj radova.
– Da bi se Istarski ipsilon povezao s mrežom hrvatskih autocesta, morat će se u idućim mjesecima raditi i s istarske i s kvarnerske strane tunela. Što se tiče istarskog dijela to su veliki infrastrukturni radovi poput izgradnje vijadukta iznad rijeke Mirne i vijadukta Limska draga, a što se tiče kvarnerskog dijela od tunela Učka do čvora Matulji brza cesta postaje autocesta, kazala je Kruneš.
Svečanost probijanja druge cijevi tunela odvijala se u tunelu gdje su bili premijer Andrej Plenković, resorni ministar Oleg Butković i predsjednik Hrvatskog sabora Gordan Jandroković.
Radovi su trajali malo više od dvije godine, a kroz drugu tunelsku cijev mogli bismo voziti već od idućeg ljeta, čime će se put od Zagreba do Pule skratiti na dva i pol sata, javlja HRT.
Probijanje cijevi duže od 5 kilometara s više od 2000 odrađenih miniranja otežavao je velik broj jama i pukotina. Slijedi postavljanje betonske obloge, asfaltiranje i opremanje tunela. Radovi teku i na pristupnim cestama. Na istočnom izlazu iz tunela bit će veliko odmorište, s kojeg će pucati pogled na cijeli Kvarnerski zaljev. Vrijednost ove faze radova je oko 200 milijuna eura.