Povežite se s nama

Mozaik

Navis, Ariston i Draga di Lovrana primili Michelinova priznanja

Objavljeno

na

Navis


U četvrtak, 28. svibnja. Thierry Guillon-Verne, predsjednik Uprave METRO Cash & Carry Hrvatska  i Marinko Blečić, direktor METRO centra u Rijeci uručili su Michelinova priznanja restoranima Hotel Navis i Villa Ariston iz Opatije te lovranskom restoranu Draga di Lovrana koji je potvrdio svoj status nositelja Michelinove zvjezdice, zavrijedivši ju drugu godinu za redom. U Michelinov vodič za 2020. godinu uvršteno je ukupno 70 restorana iz svih krajeva Hrvatske, čime je hrvatska gastro scena obogaćena sa sedam novih domaćih restorana koji nose Michelinovu preporuku. 

„Suradnja s Michelinom jedna je od METRO-ovih aktivnosti kojom potvrđujemo našu misiju da budemo preferirani partner HoReCa sektoru kroz profesionalnu podršku koju treba i zaslužuje. Kvalitetu hrvatskih restorana iz godine u godinu potvrđuju Michelinova priznanja i ovom prilikom želim čestitati svim hrvatskim restoranima i chefovima koji su, svojim umijećem i predanošću vrhunskom iskustvu svojih posjetitelja, zaslužili ovo prestižno priznanje. U trenutnim okolnostima, kada su ugostitelji suočeni s izazovima u poslovanju, Michelinova priznanja mogu doprinijeti pozicioniranju hrvatskih restorana na gastronomskoj karti izvrsnosti i zato mi je drago što METRO i na ovaj način može dodatno podržati promociju hrvatske gastronomije“, naglasio je  Thierry Guillon-Verne, predsjednik Uprave METRO Cash & Carry Hrvatska prilikom dodjele priznanja. 

METRO je dugogodišnji partner Michelin vodiča, koji je međunarodna referenca za fine-dining i preporučuje više od 30.000 restorana u 30 zemalja. Kao vodeća međunarodna veleprodajna tvrtka, s više od 24 milijuna profesionalnih kupaca u 35 zemalja METRO je snažno orijentiran na aktivnosti kojima može doprinijeti održivosti poslovanja ugostitelja. Kontinuiranim razvojem inovativnog asortimana i usluga METRO želi biti podrška ugostiteljskom sektoru kako bi restorani svojim gostima mogli ponuditi visokokvalitetne proizvode, jačati svoju konkurentnost te razvijati vrhunsku gastronomsku ponudu u Hrvatskoj. METRO tako ugostiteljima nudi asortiman prilagođen njihovim potrebama s posebnim naglaskom na lokalnu proizvodnju te dodatne benefite poput besplatnih digitalnih alata uključujući izradu web stranice, aktivaciju vlastite dostave, izradu jelovnika i alate za online rezervacije, a kroz društvene mreže pruža im i savjetodavnu podršku u prilagodbi poslovanja. METRO je uvijek, a posebno tijekom proteklog razdoblja, fokusiran na podršku ugostiteljima, jednu od ključnih skupina kupaca tvrtke, te će sa svojim HoReCa partnerima nastaviti djelovati u zajedničkom cilju razvoja i povećanja kvalitete hrvatske gastronomije te što bržeg oporavka sektora. 

Popis svih hrvatskih restorana uvrštenih u Michelinov vodič za 2020. možete pogledati na ovoj poveznici: https://guide.michelin.com/hr/en/restaurants

  • Navis

  • Draga di Lovrana

  • Ariston

Marketing
Marketing
Marketing

Facebook video

Klapa Intrade u Opatiji

Fiuman Plus

Facebook

Instagram