Povežite se s nama

Vijesti

Obersnel: Ako se pronađu investitori, parking u centru Rijeke mogao bi se riješiti u godinu – dvije

Objavljeno

na




Gradski vijećnik Marinko Koljanin (Nezavisni) tijekom Aktualnog sata jučerašnje sjednice Gradskog vijeća Grada Rijeke je kazao kako je funkcija grada organizacija parkiranja. Kaže da je dobio e-mail s Belvedera kojim se ukazuje na potpunu nemogućnost nalaženja parkirnoga, ne samo na Belvederu, nego i na Škurinju, Pećinama i drugim dijelovima grada. To je očito problem urbanista nastao 70-tih godina. Sada gotovo svaka obitelj ima dva-tri auta. Pitao je postoje li naznake i planovi da se riješi problem parkinga u Rijeci jer to Rijeku tišti sve više. Tražio je pisani odgovor.

Gradonačelnik Obersnel je kazao kako planova ima. Kojom dinamikom će se problem parkinga rješavati ovisi o puno faktora. Treba razdijeliti problem parkinga u centru grada od onog preotsalog dijela grada. Postoje planovi za gradnju podzemne garaže na Gomili, u centru grada, podzemne garaže kod Ekonomske škole. Garaže neće graditi ni privatnici niti Grad ili gradska TD bez komercijalnog interesa, odnosno bez naplate. Izvan centra grada situacija je manje-više svugdje podjednaka. To nije problem urbanista iz 70-tih godina, već problem kroz povijest. Teško je bilo predvidjeti da će biti toliko automobila. U područjima izvan centra gotovo da i nema lokacija na kojima bi se mogle izgraditi garaže, a i građani različito gledaju na problem gradnje garaže. Većina smatra da netko drugi mora riješiti problem njihova parkinga, što je nemoguće.

“Pokušavamo svaki prostor koji je za tu namjeru primjeren pretvoriti u parking. Građani sami inzistiraju da to bude pod naplatom jer to odbija one koji bi po dolasku u grad besplatno parkirali. Dao je primjer Mažuranićevog trga gdje grupa građana inzistira na uvođenju naplate, a postoji grupa građana koja se energično tome protivi. Parkiranje u centru moglo bi se riješiti u godinu  – dvije, ukoliko se nađu investitori, dok u stambenim zonama nema nekog kratkoročnog, niti konkretnog rješenja”, poručio je Obersnel.

Marketing
Marketing
Marketing

Facebook video

Klapa Intrade u Opatiji

Fiuman Plus

Facebook

Instagram