Povežite se s nama

Vijesti

Obersnel: Cijena Teatro Fenicea je povoljna i kupili bi ga da je situacija bolja

Objavljeno

na





Gradski vijećnik Marinko Koljanin (nezavisni) tijekom ovotjedne sjednice Gradskog vijeća Grada Rijeka na Aktualnom satu je kazao kako je prije točno 733 dana pokrenuo inicijativu u Gradskom vijeću, vezanu uz Teatro Fenice, a koju su svi osim HDZ-a prihvatili. Usvojen je prijedlog o zaštiti i stavljanju u funkciju tog objekta koji je prazan od 2006. godine. Početna cijena koju je sadašnji vlasnik tražio bila je 7 milijuna eura, zatim je 2012. pala na 5, a sada samo na 2,5 milijuna eura odnosno, sada je ponuda 11 milijuna kuna.

Zanimalo ga je koliko je sada realno da se to realizira i zgrada stavi u funkciju. Pitao je kakva je suradnja sa PGŽ jer je dobio odgovor da za kapitalne objekte u gradu Rijeci županija nije dala niti kune i gotovo da nije sudjelovala u projektima. Postoji li mogućnost da i PGŽ uloži neki novac u taj projekt da taj projekt zaživi.

Gradonačelnik Vojko Obersnel je odgovorio kako stalno slušamo hvalospjeve o efikasnosti privatnog poduzetništva. Efikasnost postoji samo kad postoji interes, što je normalno. Teatro Fenice je u privatnom vlasništvu i da je vlasnik htio ili imao interesa u tome, on bi to sam stavio u funkciju. Tvrtka Rijeka kino koja je stvarni vlasnik je u stečaju i vrlo skoro će biti raspisan natječaj za prodaju imovine i kina. Cijena se kreće negdje oko 11,5 milijuna kuna i s obzirom da je riječ o zaštićenom kulturnom dobru, pravo prvokupa imaju država, županija i Grad Rijeka.

Složio se da je cijena povoljna i da situacija u gospodarstvu nije ovakva Grad bi iskoristio pravo prvokupa. Sada to sa sigurnošću ne može reći. Radit će na tome da se to pokuša realizirati i već je o tome razgovarao sa županom. Volio bi da se taj objekt stavi u funkciju javnog prostora. Kad bi se tako riješilo vlasništvo, moglo bi se u narednom financijskom razdoblju EU, Aplicirati na neke međunarodne natječaje, ali oni isto tako neće biti raspisivani naredne dvije godine.

Koljanin je replicirao kako je to ohrabrujući odgovor. Ova taktika nečinjenja dovela je do toga da cijena bude spuštena i drago mu je da će se pokušati nešto. Tražio je pisani odgovor koliko je županija ulagala u kapitalne projekte Grada.

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Facebook video

Klapa Intrade u Opatiji

Fiuman Plus

Facebook

Instagram