Izostanak Rijeke, Opatije, ali i svih drugih kvarnerskih turističkih odredišta u najnovijem spotu Hrvatske turističke zajednice izazvao je brojne kritike na Kvarneru. Očekivana je to reakcija brojnih turističkih djelatnika, a i riječki gradonačelnik Vojko Obersnel odlučio je reagirati te je poslao otvoreno pismo direktoru HTZ-a, Kristjanu Staničiću, koje prenosimo u cijelosti:
“Poštovani gospodine Staničić,
vezano za novi promotivni spot koji je Hrvatska turistička zajednica upravo promovirala na jednoj od najvažnijih svjetskih turističkih burzi, World travel marketu u Londonu, ovim putem izražavam svoje nezadovoljstvo činjenicom što spot ni jednim kadrom ne prikazuje Rijeku kao Europsku prijestolnicu kulture 2020.
Naime, riječ je o sportu koji cijelu Hrvatsku predstavlja na međunarodnom tržištu, zbog čega je krajnje neprihvatljivo da u njemu nije zastupljena ni Rijeka kao Europska prijestolnica kulture 2020, niti Primorsko-goranska županija, unatoč činjenici što se na tom području ostvaruje 25% ukupnog turističkog prometa, a niti Opatija kao kolijevka hrvatskog turizma.
Vjerujem da Vam je itekako poznato kako prvi put jedan hrvatski grad nosi titulu EPK i samim tim Rijeka je od iznimnog značaja za razvoj kulturnog turizma, posebice u kontekstu činjenice što je naš grad jedan od najbrže rastućih turističkih destinacija u Hrvatskoj. Uz sve to, Riječki karneval svrstan je na listu 500 najvažnijih zbivanja u Europi – Top 500 European Events, Sunday Times ga je proglasio jednim od najegzotičnijih događaja u svijetu, uvršten je u knjigu „501 must be there events“, a Turistička zajednica grada Rijeke dobila je nagradu „Zlatno turističko srce“ kao organizator najbolje turističke manifestacije jugoistočne Europe u 2009. godini”, stoji u pismu koje potpisuje riječki gradonačelnik.
Iz HTZ-a poručuju kako će regirati tijekom današnjeg dana.