Povežite se s nama

Vijesti

Opatijac dao 430 tisuća kuna manju ponudu za teren, a sad peticijom preko vijećnika pokušava blokirati prodaju

Objavljeno

na

Mirko Grošić (foto: Geotech)


Na prošloj sjednici Gradskog vijeća Grada Opatije nije donijeta odluka o prodaji suvlasničkog dijela nekretnine u Opatiji, odnosno terena, iako su gradski vijećnici na sjednici sredinom studenog 2019. godine potvrdili raspisivanje natječaja.

Predstavnička većina na inicijativu gradskog vijećnika i bivšeg člana IDS-a Nevena Varljena zasad nije potvrdila prodaju terena nakon provedenog javnog natječaja po cijeni od 1.312.000 kuna, dok su druge dvije ponude iznosile 1.100.000 kuna i 881.500 kuna. Upravo ponuđač potonjeg iznosa odlučio je pokrenuti svojevrsnu peticiju nakon što je doznao da njegova ponuda nije najbolja te putem vijećnika Varljena, prema svemu sudeći, pokušava poništiti natječaj.

Peticiju protiv prodaje spomenute nekretnine čiji je Grad Opatija tek dvotrećinski vlasnik pokrenuo je Mirko Grošić, a potpise na nju stavile su svega tri familije. Osim spomenutog Mirka Grošića i njegove supruge Darije, peticiju su potpisali ostali članovi njihove familije te još familije Rumac i Žigulić.

Gradonačelnik Dujmić oštro je reagirao na peticiju.

“S dužnom pažnjom pročitao sam peticiju naslovljenu na Gradsko vijeće Grada Opatije u kojoj ste izrazili želju da Gradsko vijeće ne donese odluku o prodaji suvlasničkog dijela nekretnine. Odluku o raspisivanju natječaja donijelo je Gradsko vijeće na sjednici održanoj 12. studenog 2019. godine, a natječaj je bio objavljen 21. studenog. Početna cijena bila je 829.633,55 kuna.

Na natječaju je svoju ponudu za kupnju nekretnine dao prvopotpisani potpisnik peticije g. Mirko Grošić iz Opatije, Stubište Baredi 4. Uvidom u zapisnik o otvaranju ponuda dana 11. prosinca utvrdio sam da su na javnom otvaranju ponuda bili nazočni Daria Grošić i Neda Grošić, također potpisnici peticije i da nisu imali primjedaba na zapisnik. U izvješću o otvaranju ponuda i prijedlogu odluke koja je bila dostavljena vijećnicima Gradskog vijeća za sjednicu 11. prosinca utvrđeno je:

  • da je, uz navođenje inicijala zbog zaštite osobnih podataka, G. Grošić ponudio 881.500 kuna,
  • druga ponuda je iznosila 1.100.00 kuna,
  • a najpovoljnijom ponudom je utvrđena ponuda Roko Dunatova, Preko, Varoš 36 na iznos od 1.312.000 kuna.

Gradsko vijeće je na sjednici 11. prosinca nakon rasprave odgodilo donošenje odluke o prodaji jer se o istome nije očitovao Odbor za stambeno-komunalna i imovinskopravna pitanja, a pojedini vijećnici su bez navođenja konkretnih činjenica izrazili sumnju u ispravnost provedenog postupka.

Do održavanja sjednice Gradskog vijeća 11. veljače 2020. godine nije dostavljena pisana potvrda iznesenih sumnji, već je dan prije sjednice predana u pisarnicu peticija, a na dnevni red sjednice nije uvrštena ta točka.

Iznenađuje me da ste u peticiji ukazali na možebitno narušavanje kvalitete vaših života jer bi se navodno na predmetnoj nekretnini mogli sagraditi objekti koji bi narušili vizuru, a da je istovremeno jedan od potpisnika peticije podnio ponudu za kupnju nekretnine, ali koja je bila najniža. Ne mogu se oteti dojmu da u slučaju da je ponuda g. Grošića bila najpovoljnija ne bi bio problem prostorni plan i ne bi se tražilo od Gradskog vijeća da ne donesem odluku o prodaji nekretnine i “privremeno zamrzne izvršenje prostornog plana te pokrene izmjene i dopune prostornog plana”. Teško mi je povjerovati da bi netko ponudio da će kupiti nekretninu za 881.500 kuna i da na njoj na bi nakon toga gradio.

Volio bih da ne griješim i da je ova peticija usmjerena na zaštitu javnog, a ne privatnog interesa, ali činjenice govore drugačije”, poručio je gradonačelnik u svom odgovoru potpisnicima peticije. Nova sjednica Gradskog vijeća najavljena je za 25. veljače, ali ni ovog puta se točka o prodaji ove nekretnine ne nalazi na dnevnom redu.

Spomenimo kako je Mirko Grošić vlasnik tvrtke Geotech koje djeluje upravo u građevinskom sektoru, a tijekom 2018. i 2019. godine ostvario je dobit od približno 900.000 kuna nakon oporezivanja.

Marketing
Marketing
Marketing

Facebook video

BSH Carnival party u Operi

Fiuman Plus

Facebook

Instagram