Vijesti
Ostrogović: Uprava ACI-ja je strateški posvećena ulaganju od 365 milijuna kuna u Rijeku
Jedan od članova uprave ACI-ja je i Riječanin Josip Ostrogović, koji je na upit Fiumana također komentirao izjavu predsjednika uprave.
Podsjetimo, Kristijan Pavić je prošlog tjedna izjavio kako ACI radije ulaže u Split, nego u Rijeku.
Evo što na to odgovara Ostrogović:
“Kad je u pitanju izjava Predsjednika Uprave Kristijana Pavića, u kojoj navodi da je ACI-ju draže investirati u Split nego u Rijeku, kao i da je ACI već spreman za investiciju u ACI marinu Split, nemam neposredna saznanja o tome što se razgovaralo i kojem kontekstu je to rečeno. Pretpostavljam da je to izvučeno iz šireg konteksta i upotrijebljeno je u dnevnopolitičke svrhe što je vidljivo iz naslova na portalima.
Drugačije promišljanje nije ni moguće obzirom da je Uprava ACI-ja donijela odluku o projektu Porto Baroš u Rijeci, koja je potvrđena ne samo od Nadzornog odbora već i od Glavne skupštine. Uostalom o navedenoj temi su svi članovi Uprave posljednjih nekoliko mjeseci imali niz medijskih istupa. Društvo ACI Gitone, Odlukom Vlade Republike Hrvatske dobilo je ovlaštenje za izgradnju i gospodarsko korištenje luke posebne namjene-luke nautičkog turizma Porto Baroš.
Spomenuta investicija , kao najveća i najznačajnija investicija u nautički turizam u novijoj hrvatskoj povijesti, s planiranim ulaganjem od najmanje 365 milijuna kuna u idućih nekoliko godina i vrijednošću koncesije procijenjenom na milijardu i 165 milijuna kuna u idućih trideset godina, predstavlja strateški investicijski prioritet kojem je, svjesna značaja projekta kako za Grad Rijeku, tako i za Republiku Hrvatsku, posvećena Uprava ACI d.d.
Nastavno na daljnje prozivanje pojedinih političkih opcija kako je odnos državnih službi i državnih tvrtki prema Gradu Rijeci od hrvatske neovisnosti naovamo gotovo isključivo maćehinski, samo pokazuje nepoznavanje činjeničnog stanja, kao i nastavak neozbiljne politike temeljene na običnim floskulama. Također, navedenim se nanosi šteta poslovnom ugledu Društva.
Uz već spomenuto ulaganje u novu marinu Porto Baroš koja će promjeniti vizuru Rijeke i otvoriti je prema moru, imamo i ulaganje u izgradnju i opremanje nove bolnice KBC Rijeka preko 1,1 milijardu kuna; ulaganja u infrastrukturu Luke Rijeka preko 626 milijuna kn; konstantna ulaganja u cestovnu infrastrukturu, a posebno u cestu DC-403, vrijedne preko 520 milijuna kuna.
Ako pogledamo da je danas Rijeka, najveće gradilište u Republici Hrvatskoj te ako pogledamo projekte koji su već izgrađeni ili su trenutno u izgradnji, a sve u mandatu i zaslugom Vlade RH na čelu sa Andrejom Plenkovićem; onda te floskule dolaze do punog izražaja”, istaknuo je Ostrogović za Fiuman.











