Povežite se s nama

Vijesti

Otvorena najskuplja cesta u Hrvatskoj koja spaja Škurinje i Mlaku

Objavljeno

na






Državna cesta D403, koja je prozvana i najskupljom cestom u Hrvatskoj, koja povezuje kontejnerski terminal na Zagrebačkoj obali i čvor Škurinje na riječkoj zaobilaznici, čija je izgradnja započela unatrag tri godine, danas je puštena u promet.

Radi se o brzoj prometnici, ulici, koja prolazi gusto naseljenim područjem grada, s primarnom svrhom povezivanja novog lučkog terminala s autocestom i sa sekundarnom funkcijom povezivanja naselja Škurinje – Podmurvice – Mlaka.

Ukupna duljina ceste je oko tri kilometra, s dva čvorišta i oko 500 metara spojnih cesta. Širina ceste je promjenjiva, na najvećem dijelu trase cesta je trotračna, dok su spojevi na mrežu gradskih ulica izvedeni s dvije trake. Najzahtjevniji objekt na trasi ceste bio je trotračni tunel Podmurvice, dug 1.300 metara, kojim će promet teći dvama kolničkim tracima uzbrdo, od ulaza s kružnog toka pokraj zgrade Zapadnog trgovačkog centra u smjeru čvora Škurinje, i jednim kolničkim trakom u obrnutom smjeru.

Na svečanosti otvorenja unutar novoizgrađenog tunela Podmurvice koja je obilježena skladbom Prošeći Se Z Manun Po Kvarneru u izvedbi Jose Butorca, nazočio je župan Zlatko Komadina uz premijera Andreja Plenkovića, potpredsjednika Vlade, ministra mora, prometa i infrastrukture Olega Butkovića i riječkog gradonačelnika Marka Filipovića.

“Kvarner je mjesto gdje je Mediteran najdublje ušao u srce srednje Europe i tog su geostrateškog položaja bile svjesne sve imperije kojeg su prolazile ovim prostorima i krenule s izgradnjom Lujzijane, Jozefine, Karoline i željeznice. Potom je došlo vrijeme modernih cesta kojima svjedočimo i danas, a uskoro nas očekuje i realizacija nove ravničarske pruge. Drago mi je da danas mogu zahvaliti Vladi RH koja je prepoznala Prostorni plan Primorsko-goranske županije koji je, a bio sam svjedok toga, prije 20 godina zacrtao ove pravce i oni se pomalo realiziraju u svim smjerovima. Ova cesta ima višestruku ulogu, kao teretna za luku, turistička i kao gradska prometnica”, istaknuo je župan Komadina.

“Malo je trenutaka u životu kada zaista s razlogom možemo biti ponosni i sretni i zadovoljni na otvaranju ove ceste, koja u gospodarskom, prometnom i građevinskom smislu jedan od najvećih poduhvata u novije vrijeme”, naveo je ministar Butković i dodao da se Rijeka s ovim projektima, marinom Porto Baroš čija bi izgradnja trebala početi sljedeće godine te drugim projektima koji su u pripremi, u prometnom, političkom i gospodarskom smislu svrstava uz najrazvijenije gradove na Mediteranu.

Ugovor za izgradnju Mediteranske ceste, kako ju je nazvao gradonačelnik Filipović, sklopljen je na iznos od preko 60,5 milijuna eura bez PDV-a. Duga je samo tri kilometra i svaki je stajao više od 20 milijuna eura, a skuplji od nje je samo kilometar Pelješkog mosta, zaključio je predsjednik uprave Josip Škorić ispred investitora projekta Hrvatskih autocesta.

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Rijeka Plus obavijesti

26.11.2024.

Obavještavamo javnost kako će od dana 26.11.2024. zbog izvođenja radova u sklopu Aglomeracije (izvođač GP Krk) biti zatvorena Ulica Matije Gupca od kućnog broja 10 do kućnog broja 20, a samim time biti će i nedostupna parkirališna mjesta na predmetnoj lokaciji. Planirano trajanje radova je do 15.12.2024.

Fiuman Plus

Društvene mreže