Povežite se s nama




Jedan od načina ocjenjivanja uslužnih radnji i servisa jest i putem Facebook stranica. KD Autotrolej ima svoju Facebook stranicu, a kritiku je napisalo 210 korisnika Facebooka i „Troleja“. Riječki je konj tako dobio 20 petica, jednu četvorku, pet trojki, devet dvojki i čak 175 jedinica (zaključno s 5. srpnjom 2016.). Da je riječ o školskom sustavu, rezultat bi svakako bio pad razreda! Za vas smo izdvojili neke od najmaštovitijih, ali i ozbiljnih komentara Facebook korisnika na stranici Autotroleja na Facebooku! Komentari su doslovno preuzeti sa stranice, bez ikakve intervencije u tekst (pa čak ni pravopisne).

„Mislim da nitko ne moze zasluziti ovo mucenje kroz koje nas Autotrolej stalno provodi… Pa kad ljudi vec moraju putovat sat vremena u jednom smjeru da bi dosli do fakulteta ili skole, onda barem neka busevi voze, makar 5 min prije ili kasnije od onog sto pise u voznom redu… Upravo cekam bus na Trznici u Opatiji koji jednostavno nije dosao, ne da kasni nego se taj polazak kompletno preskocio… Sto znaci da, ako zelis bit siguran da ces busom doc na vrijeme, moras ciljati na 2 busa prije vremena kada moras sici, sto znaci da 4 sata dnevno gubis na voznju busom i cekanje busa… katastrofa…“

„1. Šole je pijan

2. Lijepo piše da autobus linija 21 koji ide u 15:15 da ide kroz Kudeji, međutim šofer je rekao da on ide za Kastav. I ja ko budala moram čekati 40 minuta drugi bus u Brnčićima.
3. Ne plaćam vam više pokaznu
4. Ako me kontrolor proba izbaciti neće me moć izbaciti van, pa zovite policiju.“

„Zašto ja veoma često moram kasnit na posao i slušat predavanja o odgovornosti i prijetnje otkazom ako piše da bus za čavle ide u 14.45 a on krene u 10min kasnije?! Pun mi vas je kufer! ako napišete neki šugavi raspored onda ga se i držite!“

„Malo za promjenu- imam pohvalu! Zelim pohvaliti vaseg vozaca, gospodina Lipovca (nisam zapamtila ime) koji je pred par tjedana pronasao vrecicu u busu broj 7, koju je moja mama zaboravila kad je izasla van na stanicu. Sadrzaj u vrecici je ostao nedirnut i odmah su nas kontaktirali cim smo prijavili nestanak. Pa eto, mozda je ovo sitnica, ali bude jako drago covjeku kad mu netko pomogne. Hvala!“

„Bolje da ne kažem što mislim o Autotroleju. Svaki put kad ste premjestili stanicu, promijenili raspored, ukinuli bus, stavili obavijest isti dan ili eventualno dan ranije(jednom na fejs, drugi put na web stranicu, treću put plakati na stanicama; pa ti nađi di je a ni ne očekuješ ju), svaki put kada je bus prošao 10min ranije ili kasnio pol sata, svaki put kada sam zakasnila u srednju, zakasnila na faks, zakasnila na ZAVRŠNI, svaki put kada mi vozač nije stao a vidio me na (prigradskoj) stanici, svaki put sam imala tako sočan izbor riječi za vas ali sam nasreću prepristojna da ih pišem ovako. Samo ću reć, o vama imam užasno nisko mišljenje(čast iznimkama, ima nekolicina divnih vozača; ali su iznimke).“

„Uz dužno poštovanje, zabijte si nekamo te vozne redove kad vam ničemu ne služe. Svakodnevno više puta dnevno putujem prigradskim linijama i nerijetko busevi kreću i nekoliko minuta ranije! A kad morate hodati 15min do stanice i po mogućnosti žurite na ispit ili je nedjelja pa do sljedećeg busa Hrvatska dobije novog predsjednika, stvarno nema mjesta toleranciji. Bahatost dobrog dijela vozača koji krenu ranije i ignoriraju zbunjene putnike koji su zapravo stigli na vrijeme, kašnjenje jer se bus okreće i ponekad vraća pokupiti ostavljene putnike…sve samo stavlja točku na i. Pozdrav“

„Je li normalno da se vozac autobusa dere na putnicu koja je pristojno pozdravila i htjela kupiti jednu kartu, jer ima novcanicu od 200 kn i nista sitno, govoreci da on nije banka i da je ne bi ni trebao pustiti u autobus? Mozda bi osim vozackog ispita vozaci trebali poloziti osnove bontona.“

„Svaka pohvala soferu koji je jutros u 8.30 vozio 7a br.busa 655.Otvara vrata i pozdravlja s Dobar dan …mislite da ga je netko pozdravio 🙁
Bravo za njega,a za putnike nula bodova“

„Jos jedan dan kasnjenja na posao zbog pokvarenog autobusa. Extra bonus: pokvareni autobus i za povratak kuci!“