Povežite se s nama

Mozaik

Posjetite Opatiju danas – TZG Opatija kreativnom kampanjom privlači nove posjetitelje

Objavljeno

na



Posjetite Opatiju danas, slogan je uz koji je online kampanja Turističke zajednice grada Opatije stigla do svog vrhunca. Tijekom proteklih mjeseci, kada su zatvorene bile i granice i smještajni kapaciteti, opatijska je Turistička zajednica nastavila svakodnevni kontakt s nekadašnjim i budućim posjetiteljima grada, predstavljajući najatraktivnije segmente lokalne ponude. Kampanja se odvijala u tri faze: prva je pozivala na maštanje o godišnjem odmoru, druga na planiranje godišnjeg odmora u Opatiji, a treća na dolazak u „kolijevku hrvatskog turizma“.

– Granice su ponovo otvorene, smještajni objekti spremno dočekuju nove goste, a restorani ponovo pripremaju delicije. Konačno smo stigli do trenutka kada možemo naše goste pozvati da snove pretvore u stvarnost i posjete Opatiju uz poruku „Visit Opatija Today“, odnosno „posjetite Opatiju danas“, kazala je direktorica Turističke zajednice Opatija Suzi Petričić.

Nova faza kampanje pokrenuta je objavom prigodne video-razglednice, koja pokazuje ljepote grada praćene glasom Opatijke Martine Majerle na engleskom jeziku. Zasebne video-razglednice bit će objavljene za slovensko govorno područje uz naraciju Metke Bradetić te njemačko govorno područje za koje će tekst čitati Alex Tessin.

– Drago nam je da smo, nakon Karoline Šuše u prethodnoj video-razglednici, ponovo ostvarili suradnju s jednom Opatijkom čiji je glas svakako obogatio atraktivne kadrove našeg grada i unio posebnu emociju u kampanju koja je osmišljena kao poruka dobrodošlice svim posjetiteljima koji ove godine za svoju destinaciju odaberu Opatiju, kazala je Petričić.

Proteklih tjedana Turistička zajednica promovirala je opatijsku gastronomiju, ali i prirodne ljepote. Kako bi upravo outdoor mogućnosti na području Opatijske rivijere bolje predstavili domaćim i stranim posjetiteljima, ostvarena je i suradnja s poznatim hrvatskim portalom Outdoors Croatia. Dva video-priloga snimljena na Učki, koja predstavljaju Land Art stazu i stazu Poklon – Vojak, ostvarila su izniman interes i desetke tisuća pogleda u svega nekoliko dana. 

– Kroz ciklus objava Taste of Opatija na našim digitalnim kanalima prezentirali smo ugostiteljske objekte koji su nositelji prestižne reputacije Opatije kao vrhunske gastro destinacije, a ove su objave također naišle na vrlo pozitivne reakcije. Vlastitim snagama kreirali smo i provodimo zapaženu kampanju putem koje predstavljamo sve segmente turističke ponude kojima Opatija raspolaže te koji u ovom trenutku predstavljaju značajne komparativne prednosti. To su blizina najvažnijim emitivnim tržištima, neprocjenjiv spoj mora i gorja na malom prostoru te neizmjerne mogućnosti koje se otvaraju za boravak i aktivni odmor u prirodi, a uz to i segment zdravstvenog turizma koji se diči stoljetnom tradicijom. Naravno, kampanja ističe i važne opatijske znamenitosti te bogatu turističku povijest hotelijerstva, ali i okolicu i zaleđe Opatije s naglaskom na lokalne proizvođače autohtonih proizvoda „Feel & Taste“ koji čine važan dio u kreiranju turističkog doživljaja destinacije, zaključila je Petričić.

Marketing
Marketing
Marketing

Facebook video

Klapa Intrade u Opatiji

Fiuman Plus

Facebook

Instagram