Povežite se s nama

Mozaik

Preko 1.300 gledatelja iz cijeloga svijeta pratilo Spring Forward – the show did go on – line

Objavljeno

na



Nakon početnog razočaranja zbog odgađanja Spring Forwarda, festivala suvremenog plesa koji se trebao u sklopu projekta Rijeka 2020 – Europska prijestolnica kulture održati u Rijeci i Opatiji od 24. do 26. travnja, uz puno zajedništva i truda te malo hrabrosti zbog potpuno novo formata, festival se održao u planiranom terminu – online. Spring Forward je pratilo preko 1.300 gledatelja iz 63 zemalja svijeta.

Festival je prvotno trebao biti održan na 6 lokacija u Rijeci i Opatiji, ali je zbog sigurnosti gledatelja i uvođenja mjera zaštite zbog pandemije koronavirusa odgođen na mogući novi termin na jesen. Unatoč odgodi, međunarodna plesna mreža Aerowaves, Springback Magazine i Hrvatski kulturni dom na Sušaku zajednički su odlučili ovogodišnji Spring Forward održati i online pod nazivom „The show must go on – line“.

Mala međunarodna ekipa koja je spojila ljude iz Engleske, Španjolske, Italije, Belgije i Hrvatske, u manje od mjesec dana postavila je festival na njemu potpuno novu platformu koja je pružila i nove načine interakcije i informiranja o predstavama. Kroz 3 dana putem aplikacije Zoom prikazane sve 22 planirane predstave, uz javljanja iz Rijeke i Opatije s autentičnih lokacija na kojima su predstave trebale biti održane, online razgovore s autorima, kratke edukativne plesne video tutoriale, druženja gledatelja u online foyeru, a festival je zatvorilo višesatno druženje uz ples s Dubioza kolektivom.

Riječki dio ekipe, sastavljen od HKD-a na Sušaku i Pilot medie, u kratkom je roku osmislila i snimila kratke video najave/razglednice kojima se kroz skečeve inspirirane poznatim plesnim (i ponekim manje plesnim) filmovima najavljuju predstave, predstavljaju lokacije na kojima su trebale biti održane i usput gledatelje provodi kroz Rijeku i Opatiju.

Sve video najave moguće je pogledati na YouTube kanalu HKD-a na Sušaku, a u opisu svakog video nalazi se informacija i link na najavljenu predstavu.

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Facebook video

Drive in party na Kantridi

Fiuman Plus

Facebook

Instagram