Povežite se s nama

Vijesti

Promociju Kvarnera na milanskom sajmu BIT uveličao legendarni trener Fabio Capello

Objavljeno

na

Peršić Živadinov i Cappello




Prezentacija Hrvatske na sajmu u Milanu obilježena je velikim interesom za regijom Kvarner koja je u ponedjeljak 10.02.2020. godine, organizirala prezentaciju regije na najznačajnijem sajmu turizma u Italiji, BIT 2020. Naime TZ Kvarnera je u suradnji s TZG Rijeke i Predstavništvom HTZ-a u Milanu organizirala posebnu prezentaciju regije Kvarner s naglaskom na Rijeku kao Europsku prijestonicu kulture u 2020. godini, na kojoj su nazočili neki od najznačajnijih talijanskih medija poput Conde Nast, Lonely Planet, Il sole 24 ore, medijske kuće Mediamond (TGCom, Donna Moderna, InStyle), medijska kuća Hearst (Elle, Cosmopolitan, Marie Claire), medijska kuća Manzoni (La Repubblica), najznačajniji b2b mediji Travelquotidiano, Guida viaggi, TTG, Trend i dr. Tako je talijanskim partnerima, novinarima, touroperatorima, predstavnicima iz diplomatskih krugova te ostalim uzvanicima, Kvarner predstavljen kao regija gdje gosti uživaju u kristalno čistom moru, ekološki očuvanoj i jedinstvenoj prirodi, vrhunskoj gastronomskoj sceni, muzejima i bogatom kulturnom baštinom, povijesnim gradovima ali i ništa manje atraktivnim ribarskim naseljima. Ovakvom prezentacijom i prisutnošću talijanskih medija osigurani su brojni članci i reportaže o regiji u najznačajnijim talijanskim medijima čija vrijednost objava je neprocjenjiva za imidž destinacije. Također, prisutnost ministra turizma RH Garia Cappellia, direktora HTZ-a Kristjana Staničića te Veleposlanika RH u Italiji Jasena Mesića dalo je veći značaj samom događaju i ozbiljnosti prezentacije.

Među Talijanima vlada veliki interes za Kvarnerom i reputacija koja prati regiju kod Talijana je na visokom nivou. Tijekom proteklih godina Kvarner je sustavno ulagao u talijansko tržište te odrađivao ciljane aktivnosti – od oglašavanja u tiskovinama, medijima i na društvenim mrežama, prezentacija u suradnji s Predstavništvom HTZ-a u Milanu i lokalnim turističkim zajednicama. Nastup i prezentacija na najvećem turističkom sajmu u Italiji, milanskom BIT-u koji se održava od 09. do 11. veljače 2020. godine, nastavak je tih aktivnosti.

Štand Kvarnera dio je nacionalnog, hrvatskog štanda, na kojem se predstavlja turistička ponuda cijele regije. Ove godine sajam BIT održava se jubilarni 40. put, a prema informacijama organizatora svake ga godine posjećuje više od 40.000 posjetitelja.
TZ Kvarnera iskoristit će priliku da se na sajmu prezentira kao zanimljiva i lako dostupna outdoor i gastro destinacija, sa širokom ponudom raznih zdravstvenih usluga, posebice u segmentu dentalnog turizma i lječilišta, koje su gostima iz Italije postale jak motiv za dolazak i boravak na Kvarneru. Poseban naglasak u predstavljanju regije stavljen je i na proglašenje Kvarnera od strane planetarno popularnog Lonely Planet Magazina kao jedne od „TOP 10 regija u svijetu“ koju se preporuča posjetiti tijekom 2020. godine te titulu Rijeke kao Europske prijestolnice kulture.

Prvi dan sajma bio je namijenjen širokoj publici, dok su drugi i treći dan poslovnog tipa i namijenjeni isključivo profesionalnim posjetiteljima (putnički agenti, touroperatori i ostali kupci). Prema broju upita talijanskih posjetitelja na štandu, regija Kvarner Talijanima i dalje ostaje jedna od omiljenih destinacija za odmor. Najviše pitanja odnosilo se na ponudu obiteljskog smještaja, kampova te hotela, zatim pješčane plaže posebice na otoku Rabu te na ponudu vezano za zanimljiva kulturna događanja, biciklističke staze ali i prijedlog destinacija koje mogu posjetiti u sklopu višednevnih autobusnih tura koje prolaze kroz nekoliko država i regija.

Na Kvarneru je u 2019. godini zabilježeno 1,34 milijuna noćenja i preko 270.000 dolazaka talijanskih gostiju, što je porast od 1% u odnosu na 2018. godinu. Talijanski partneri koji su bili prisutni na sajmu, potvrdili su da za Kvarnerom među gostima iz Italije i dalje vlada dobar interes. Analize tržišta pokazuju kako već dugi niz godina oko 80% Talijana ostaje u Italiji, dok preostalih 20% bira neku od inozemnih destinacija kao mjesto gdje će provesti svoj godišnji odmor. Glavno obilježje gostiju iz Italije je „last-minute“ odluka, što znači da veliki broj talijanskih turista kreće na odmor bez prethodne rezervacije (gotovo 37%) ili pak rezerviraju u zadnjem trenutku. Pri tome njih preko 6% rezervira odmor putem turističke agencije, a čak 44% rezervacije rade samostalno, on line putem. Stoga se pokazatelji o bukingu s talijanskog tržišta relativno kasno pokazuju.

Izjava direktorice TZ Kvarnera dr.sc. Irene Peršić Živadinov:
Iznimno smo zadovoljni odazivom medija i partnera na prezentaciji koju smo organizirali u Milanu i na kojoj smo predstavili novosti i razloge zašto bi Talijani trebali posjetiti Kvarner. Sam odaziv dokazuje da vlada dobar imidž i interes za Kvarnerom na talijanskom tržištu koje nam je izuzetno važno i već tradicionalno, dugi niz godina, drži 4 mjesto po udjelu s više od 8% u ukupno ostvarenim dolascima i noćenjima. U posljednje 3 godine, gosti iz Italije ostvaruju stabilan i stalan porast, a kada govorimo o smještaju, prvi izbor im je boravak u obiteljskom smještaju i kampovima. Talijansko tržište čine većinom „individualci“, koji na Kvarner, zbog naše blizine dolaze u vlastitom aranžmanu. Upravo zbog toga, većina njih svoju odluku o godišnjem odmoru donosi u zadnji čas te čekaju ekonomične ponude, ovise o vremenskoj prognozi, gospodarskim prilikama u vlastitoj zemlji, ali i mogućnosti da „spoje“ praznike. To je i razlog da se za talijansko tržište pokazatelji o bukingu relativno kasno pokazuju.

Uz nastupe na najvažnijim turističkim sajmovima u Italiji – BIT u Milanu i TTG u Riminiju – TZ Kvarnera posljednjih nekoliko godina promovira regiju kroz posebno organizirane prezentacije u povodu održavanja i obilježavanja raznih događanja – od primjerice Dana državnosti do jakih svjetskih sajmova poput sajma namještaja „Salone dei mobili“ – na koje zatim pozivamo predstavnike talijanskih medijskih kuća, touroperatora, veleposlanike i ostale partnere. U 2019. godini zabilježen je povećan interes talijanskih gostiju za kulturna putovanja, festivale i otoke, što nam potvrđuje i podatak da su na Kvarneru gosti iz Italije najbrojniji bili upravo na Malom Lošinju, Cresu i Krku.

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Facebook video

Klapa Intrade u Opatiji

Fiuman Plus

Facebook

Instagram