Povežite se s nama

Vijesti

Provjerili smo koliko Županijska skupština PGŽ troši na održavanje sjednica u dvorani Royal

Objavljeno

na

Arhiva







Županijska skupština Primorsko – goranske županije svoje sjednice već dulje vrijeme održava u kongresnoj dvorani hotela Royal u Opatiji veličine 950 m2. Mnogi će se složiti da se radi o jednoj od najluksuznijih kongresnih dvorana u čitavoj regiji, pa se postavlja pitanje je li primjereno da Županijska skupština upravo tamo održava svoje sjednice.

Portal Fiuman poslao je upit PGŽ  otkad se sjednice Županijske skupštine održavaju u Royalu te zbog čega je odabrana upravo ta dvorana.

“Zbog novonastale situacije sa COVID 19 virusom i donesenim mjerama o okupljanju od strane Nacionalnog stožera CZRH, a zbog nemogućnosti održavanja propisanog razmaka između sudionika, sjednice Županijske skupštine više se nisu smjele održavati u dvorani Transadrije. Ured Županije je u 2020. godini organizirao sjednicu Županijske skupštine u sportskoj dvorani Zamet od koje se odustalo zbog izrazito visoke cijene najma dvorane, a to je 18.375,00 kuna s PDV-om plus svi dodatni troškovi.

Nekoliko sjednica održano je u školskim sportskim dvoranama na području Županije, ali zbog održavanja  nastave i treninga učenika, moralo se tražiti novo rješenje. Ured Županije razmotrio je potom mogućnost najma dvorane u hotelima. Obzirom na potrebu pridržavanja epidemioloških mjera jedina dvorana koja je odgovarala zbog svojih prostornih kapaciteta i mogućnosti organizacije prostora bila je Royal Hall u Milenij hotelima”, ističu iz PGŽ-a.

Cijena najma dvorane Royal po sjednici iznosi 4.500,00 kuna s uključenim PDV-om, no to je samo dio troškova koji prati održavanje sjednice.

Prva sjednica županijske skupštine održana je u dvorani Royal Hall dana 26. studenog 2020. godine.

Troškovi tehničke organizacije tri sjednice ŽS do kraja 2020. godine bili su sljedeći:
– 13.500,00 kn (sa PDV-om) za najam dvorane
– 840,00 kn (sa PDV-om) za parkirna mjesta

Zaključno sa sjednicom u listopadu u 2021. godini (sedam sjednica), ukupni troškovi organizacije sjednica tijekom 2021. su sljedeći:
– 31.500,00 kuna (sa PDV-om) za najam dvorane
– 2.380,00 kuna (sa PDV-om) parking

Od dodatnih troškova u 2020. i 2021. godini to je najam parkinga za sve vijećnike na parkiralištu Gorovo u Opatiji, a koji po sjednici iznosi 2.416,00 kn + PDV.

Za tehniku potrebnu kod održavanja sjednica sklopljen je ugovor za najam tehničke opreme koji po sjednici iznosi 3.000,00 kn + PDV.

Za sendviče i vodu vijećnicima, novinarima i pozvanim gostima izlagačima izdvaja se ukupno 4.500,00 kuna po sjednici, otkrili su iz PGŽ-a.

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Rijeka Plus obavijesti

09.01.2024.
Obavještavamo javnost o radovima na sanacija nogostupa, rubnjaka i parkirališta u Ulici Miroslava Krleže (od kućnog broja 16 do kućnog broja 20). Početak radova je dana 10. siječnja 2024. g., a planirano trajanje radova je do dana 19. siječnja 2024. g. Ovim putem molimo stanare da vozila ne parkiraju na navedenom dijelu lokacije, a ostale sudionike u prometu na povećan oprez.

Fiuman Plus

Društvene mreže