Vijesti
Provjerili smo koliko Županijska skupština PGŽ troši na održavanje sjednica u dvorani Royal

Županijska skupština Primorsko – goranske županije svoje sjednice već dulje vrijeme održava u kongresnoj dvorani hotela Royal u Opatiji veličine 950 m2. Mnogi će se složiti da se radi o jednoj od najluksuznijih kongresnih dvorana u čitavoj regiji, pa se postavlja pitanje je li primjereno da Županijska skupština upravo tamo održava svoje sjednice.
Portal Fiuman poslao je upit PGŽ otkad se sjednice Županijske skupštine održavaju u Royalu te zbog čega je odabrana upravo ta dvorana.
“Zbog novonastale situacije sa COVID 19 virusom i donesenim mjerama o okupljanju od strane Nacionalnog stožera CZRH, a zbog nemogućnosti održavanja propisanog razmaka između sudionika, sjednice Županijske skupštine više se nisu smjele održavati u dvorani Transadrije. Ured Županije je u 2020. godini organizirao sjednicu Županijske skupštine u sportskoj dvorani Zamet od koje se odustalo zbog izrazito visoke cijene najma dvorane, a to je 18.375,00 kuna s PDV-om plus svi dodatni troškovi.
Nekoliko sjednica održano je u školskim sportskim dvoranama na području Županije, ali zbog održavanja nastave i treninga učenika, moralo se tražiti novo rješenje. Ured Županije razmotrio je potom mogućnost najma dvorane u hotelima. Obzirom na potrebu pridržavanja epidemioloških mjera jedina dvorana koja je odgovarala zbog svojih prostornih kapaciteta i mogućnosti organizacije prostora bila je Royal Hall u Milenij hotelima”, ističu iz PGŽ-a.
Cijena najma dvorane Royal po sjednici iznosi 4.500,00 kuna s uključenim PDV-om, no to je samo dio troškova koji prati održavanje sjednice.
Prva sjednica županijske skupštine održana je u dvorani Royal Hall dana 26. studenog 2020. godine.
Troškovi tehničke organizacije tri sjednice ŽS do kraja 2020. godine bili su sljedeći:
– 13.500,00 kn (sa PDV-om) za najam dvorane
– 840,00 kn (sa PDV-om) za parkirna mjesta
Zaključno sa sjednicom u listopadu u 2021. godini (sedam sjednica), ukupni troškovi organizacije sjednica tijekom 2021. su sljedeći:
– 31.500,00 kuna (sa PDV-om) za najam dvorane
– 2.380,00 kuna (sa PDV-om) parking
Od dodatnih troškova u 2020. i 2021. godini to je najam parkinga za sve vijećnike na parkiralištu Gorovo u Opatiji, a koji po sjednici iznosi 2.416,00 kn + PDV.
Za tehniku potrebnu kod održavanja sjednica sklopljen je ugovor za najam tehničke opreme koji po sjednici iznosi 3.000,00 kn + PDV.
Za sendviče i vodu vijećnicima, novinarima i pozvanim gostima izlagačima izdvaja se ukupno 4.500,00 kuna po sjednici, otkrili su iz PGŽ-a.
