Vijesti
Rezervirao auto u Smart Rentalu u Rijeci, nitko od zaposlenika nije bio u uredu

Rent-a-car tržište u Hrvatskoj je tijekom ljetnog razdoblja vrlo unosan posao, no do problema ipak dolazi kad se pojedine tvrtke i njihovi zaposlenici ponašaju potpuno neprofesionalno, a svoje klijente dovode u vrlo tešku situaciju.
Jedan takav slučaj dogodio se ovog utorka u centru grada u rent-a-car agenciji Smart Rental koja svoj ured ima u neposrednoj blizini riječke tržnice. Nakon što je prije nekoliko dana rezervirao auto i dobio potvrdu da je sve u redu, Riječanin je stigao u dogovoreno vrijeme u podne na lokaciju ureda kako bi preuzeo rezervirani automobil, ali dočekalo ga je pravo iznenađenje.
Vrata ureda bila su zaključana, unutra potpuni mrak, a djelatnik Smart Rentala koji se javio na istaknuti broj mobitela tek je poručio da je on u Zagrebu i da nema nikoga tko bi mogao napraviti predaju rezerviranog automobila, iako im je istaknuto radno vrijeme 8-14h i 18-20h.
“Zaposlenik Smart Rentala samo je hladno poručio da je on na putu za Zagreb te da je došlo do zabune u njihovom rezervacijskom sustavu. Oni su naime zabilježili da će preuzimanje automobila biti u 8 ujutro, umjesto u podne. Nakon što su i sami uvidjeli da je rezervacija zaista bila od podne, nisu čak ni ponudili ispriku. Tek su me uputili da se sam snađem i potražim auto u nekoj drugoj obližnjoj rent-a-car agenciji”, poručio je nezadovoljni nesuđeni klijent Smart Rentala te pokazao razmijenjene poruke s njihovim zaposlenikom. Te poruke zaista i potvrđuju takvo neprofesionalno ponašanje koje očito znači da se potencijalni klijenti ne mogu pouzdati u Smart Rental i napravljene rezervacije za iznajmljivanje automobila.
