Povežite se s nama

Vijesti

Rijeka u 2021. godini imala 110 tisuća turističkih dolazaka

Objavljeno

na




Na području grada Rijeke na dan 31.12.2021. godine prema podacima iz sustava eVisitor u komercijalnom smještaju registrirano je 968 obveznika, 1.122 objekta s 2.822 smještajne jedinice i 7.144 kreveta. Od toga je 6 hotela s 524 smještajne jedinice i 1.011 kreveta, 1.010 objekata u domaćinstvu s 1.252 smještajne jedinice i 3.294 kreveta, 105 objekta u ostalim ugostiteljskim objektima za smještaj (Druge vrste – skupina kampovi) s 1.046 smještajnih jedinica i 2.839 kreveta. U nekomercijalnom smještaju registrirano je 2.576 objekata s 2.622 smještajne jedinice i  9.426 kreveta, navodi se u priopćenju koje u cijelosti prenosimo.

U razdoblju od 01.01. do 31.12.2021. godine ostvareno je 109.843 dolaska, što je 78% više od ukupnog broja dolazaka ostvarenih u istom razdoblju 2020. godine te 66% od ukupnog broja dolazaka ostvarenih u istom razdoblju 2019. godine. Strani su turisti ostvarili 84.329 dolazaka. U usporedbi s istim razdobljem 2020. godine ostvareno je 100% više dolazaka stranih turista te 62% od ukupno ostvarenih stranih dolazaka u 2019. godini. U ukupnom broju dolazaka strani turisti sudjelovali su sa 77%. Domaći turisti ostvarili su 25.514 dolazaka. U usporedbi s istim razdobljem 2020. godine ostvareno je 31% više dolazaka domaćih turista te 81% od ukupno ostvarenih domaćih dolazaka u 2019. godini. U ukupnom broju dolazaka domaći turisti sudjelovali su s 23%.

Ostvaren je turistički promet od 371.882 noćenja, što je 69% više od ukupnog broja noćenja ostvarenih u istom razdoblju 2020. godine te 80% od ukupnog broja noćenja ostvarenih u istom razdoblju 2019. godine. Strani turisti ostvarili su 308.738 noćenja. U usporedbi s istim razdobljem 2020. godine ostvareno je 89% više noćenja stranih turista te 80% od ukupno ostvarenih stranih noćenja u 2019. godini. U ukupno ostvarenim noćenjima strani turisti sudjelovali su s 83%. Domaći turisti ostvarili su 63.144 noćenja, što je 13% više u odnosu na broj domaćih noćenja u istom razdoblju 2020. godine te 79% od ukupno ostvarenih noćenja domaćih turista u 2019. godini. U ukupno ostvarenim noćenjima domaći turisti sudjelovali su sa 17%.

Na području grada Rijeke najviše noćenja ostvarili su državljani Njemačke 65.807, slijede državljani Italije 25.902, BiH 22.167, Poljske 19.715, Češke 19.510, Srbije 17.685, Austrije 17.170, Mađarske 11.106, SAD-a 10.541 te Francuske s 8.629 noćenja.

Strani turisti su u razdoblju od 01.01. do 31.12.2021. godine boravili u prosjeku 3,66 dana. Domaći turisti su u navedenom razdoblju u prosjeku boravili 2,47 dana.

Najviše noćenja ostvareno je u privatnom smještaju na koji otpada 212.177 noćenja, odnosno 57,05%, slijede hoteli s 87.655 noćenja, odnosno 23,57%, ostali objekti u nekomercijalnom smještaju s ostvarenih 44.098 noćenja, odnosno 11,86%, hosteli s 26.406 noćenja, odnosno 7,10% te prenoćišta s ostvarenih 1.546 noćenja, odnosno 0,42%.

Promatrajući rezultate turističke 2021.g. možemo izraziti zadovoljstvo ostvarenim brojevima. U nesigurnom vremenu pandemijskih valova, ograničenja u poslovanju, praktički izgubljene predsezone i svih, po turizam, negativnih pojava vezanih za ograničenja putovanja, Rijeka je ostvarila zavidne turističke rezultate.

Pokazalo se da naš grad ima potencijale izrasti u zanimljivu turističku destinaciju koja već sada privlači strane goste na ostanak u trajanju od skoro 4 dana, a domaće na skoro 3 dana boravka. Kontinuiranim trudom svih koji su uključeni u kreiranje turističke ponude uspjeli smo, u ovim teškim vremenima, pokazati da se, unatoč pandemiji, počinjemo vraćati na staze najuspješnijih turističkih dosega.

Grad Rijeka i TZGR zajedničkim snagama rade na kontinuiranom dizanju kvalitete etabliranih događanja, te uvode nove proizvode u cilju obogaćivanje ponude i rasta u dijelovima godine kada je prostor za rast i najveći. Vjerujemo da je taj smjer ispravan i da su sva događanja izvan špice sezone odlična šansa za povećanje broja posjetitelja i njihove potrošnje u našem gradu.

2022.g. godina je u kojoj je HTZ zadao sebi cilj dosizanja 90% pretpandemijskog turističkog prometa i grad Rijeka definitivno će se svojim djelovanjem kretati u tom smjeru.

Nažalost i ove će godine mnoge stvari ovisiti o odlukama epidemiologa i kretanju i dužini epidemijskih valova. Već u veljači pred Rijekom je najveće i najpoznatije događanje – karnevalsko ludilo koje će, možda i najviše, ovisiti o odlukama stožera i epidemiologa. Projekt Winter Passa u Rijeci podržavat će sve one koji se bave pružanjem usluga smještaja sve do kraja ožujka do kada će se svim posjetiteljima koji u Rijeci borave 2 ili više dana omogućiti da besplatno posjete sve riječke muzeje, Astronomski centar i bazene Kantrida. Produžetak izložbe „Nepoznati Klimt – ljubav, smrt, ekstaza“ u Muzeju grada Rijeke do kraja ožujka i mogućnost besplatne posjete, turistima će vjerojatno biti još jedan dodatni razlog za posjetu gradu na Rječini. U 2022.g. očekuje nas dolazak broda Galeb i otvaranje stalnog postava tog, za Rijeku vrlo atraktivnog muzejskog prostora, koji zbog svoje povijesne uloge može također odigrati značajnu ulogu u povećanju interesa za naš grad. Završetkom gradske knjižnice otvaraju se mogućnosti da Art kvart zaživi kao dislocirani kulturni centar grada u kojem se mogu organizirati mnoge manifestacije. Tradicionalni dani Sv. Vida i velika regata Fiumanka još su jedna šansa za dodatnu promociju našeg grada i vjerujemo da će nam pandemija dozvoliti da iskoristimo te potencijale.

Sezonu će ove godine otvoriti dolazak 2 vlaka iz Češke i Poljske što će gradu dati dodani vjetar u leđe u smislu broja noćenja, potrošnje i mogućnosti za dodatne promotivne aktivnosti u destinacijama iz kojih ti vlakovi stižu. U tom smislu TZGR učinit će maksimum kako bi popularizirala Rijeku kao destinaciju gdje se ti, pretežno mlađi gosti, mogu lijepo provesti i vidjeti zanimljive stvari.

Vjerujemo da će cijela sezona biti odlična, da će događanja tijekom ljeta privući turiste i da će to na kraju potvrditi i statističke brojke o dolascima, noćenjima, a onda i o potrošnji. Uvjereni smo da će sve navedeno, zajedno s produženom posezonom i Adventom 2022.g. pridonijeti uspješnoj 2022. turističkoj godini.

TZGR učinit će sve kako bi u sinergiji s gradom Rijekom i svim dionicima koji kreiraju turističku ponudu grada na kraju 2022.g. mogli reći da je iza nas još jedna uspješna godina.

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Facebook video

Medvjedići u Rijeci

Fiuman Plus

Facebook

Instagram