Vijesti
Start-up RoomOrders primio 33 riječka studenta kao pripravnike

Ne događa se svaki dan da kompanija pruži dobrodošlicu preko 30 pripravnika, a posebno ne u Hrvatskoj. Međutim, hrvatski start-up RoomOrders je učinio upravo to, otvorivši svoja vrata čak 33 ambiciozna studenta s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, koji ovaj semestar žele iz prve ruke dobiti uvid u rad globalne organizacije.
“To je nekonvencionalno i možda vrlo smiono”, rekao je CEO Eugene B. Jones o odluci da prihvate toliki broj pripravnika, pogotovo zato što RoomOrders trenutno ima tek nekoliko programera i zaposlenika u svom uredu u Zagrebu, i zbog činjenice da je svijet trenutno usred pandemije koja je izuzetno jako pogodila upravo turistički i hotelijerski biznis.
“RoomOrders ne želi biti obična kompanija i upravo ovaj korak pokazuje naš drugačiji način rada i promišljanja,” izjavio je Jones. ”Odvažnost nije prirodna karakteristika većine ljudi, osobito ne mladih ljudi koji tek pokreću svoje profesionalne karijere. Nadamo se da će naš samouvjereni stav i spremnost na rizik također postati njihova karakteristika”, izjavio je nadalje Jones.
RoomOrders je poslovao jako dobro prije nego je COVID-19 pogodio industriju, obustavivši poslovanje u hotelima i uzrokujući otpuštanje tisuće radnika. Novonastala situacija prisilila je kompaniju da se prilagodi i izmisli nove izvore prihoda.
Ova kompanija je globalni lider u svojoj niši i uspjela se probiti u vodeće svjetske lance hotela poput Hilton, Marriott i Accor, na svim kontinentima – od Brisbanea preko Bostona i Beograda do Barcelone.
“Poslovno okruženje je uvijek izazovno, ali danas je mnogo fluidnije i zahtjeva još brže donošenje odluka. Nove tehnologije su nezaustavljive, stoga treba konstantno biti informiran i spreman brzo promijeniti svoj smjer. Možeš biti u krivu, ali ne smiješ se bojati. Moraš se kretati, eksperimentirati, prilagođavati, tražiti solucije, učiti i ponovno naučiti”, rekao je Jones.
Davorin Balasz, zamjenik istraživača sa Sveučilišta u Rijeci, identificirao je RoomOrders kao obećavajućeg partnera tijekom ljeta te inicirao suradnju s RoomOrders tvrtkom.
“Kvarnersko područje izvrsno je mjesto za učenje zbog velikog broja hotela, restorana, barova i kafića, što nudi pripravnicima priliku steći pravo iskustvo rada u hotelskom i ugostiteljskom sektoru. Ne postoji savršeno vrijeme za početak pa je jedna od prvih stvari navikavanje na nestabilnost slobodnih tržišta. Odmah smo uspostavili dobar kontakt. RoomOrders idealno je poslovno okruženje za studente kako bi sami naučili razvijati praktičnu, zapadnjačku radnu etiku”, rekao je Balasz.
Studenti će tijekom semestra biti podijeljeni u tri rotacijske skupine: 1. Marketing i dizajn, 2. PR, digitalne komunikacije i društveni mediji i 3. Prodaja.
“To je vrlo zanimljivo i praktično iskustvo. Studenti će smišljati stategije i planove, a zatim implementirati i upravljati njima na stvarnim klijentima i kupcima. Dat će im se odgovornost da osmisle i realiziraju materijale za kampanje, što uključuje i video reklame te izjave za medije. Također će generirati potencijalne kupce i pokušati ih pretvoriti u stvarne kupce”, rekao je gospodin Balasz.
“Mi smo tvrtka koja posluje na slobodnom tržištu i moramo stvoriti komercijalnu vrijednost i prihod kako bi preživjeli. Ovo je važna lekcija koja će se prenositi od samog početka prakse”, rekao je gospodin Jones.
“Želimo da ovi mladi ljudi shvate kako su sada dobili vrlo jedinstvenu priliku. Rijetko se pruža mogućnost da se tako brzo uspinju na korporativnoj ljestvici te da postanu bogati i uspješni na samom početku karijere. Razlika između više i niže pozicioniranog osoblja je danas uklonjena uz pomoć tehnologija. Moderne tvrtke trebaju starije ljude s iskustvom postaviti da surađuju s mladim ljudima koji razumiju ponašanje modernog kupca, a posebno afinitete prema digitalnim tehnologijama”, izjavio je Jones.
Jones je zaključio kako se nada da će nakon završetka programa moći zadržati najmanje tri pripravnika kao zaposlene na puno radno vrijeme u RoomOrdersu.
