Povežite se s nama

Vijesti

Studenti marketinga predstavili svoje projekte na “Future ft. Marketing, vol.2”

Objavljeno

na




Studenti smjera Marketing u suradnji s Katedrom za marketing Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, potaknuti prošlogodišnjim uspjehom i ove godine su organizirali 9. svibnja 2019. godine događanje pod nazivom „Future ft. Marketing, vol.2“. 

Predstavljeni su projekti koji su se u sklopu nastave na Katedri za marketing odvijali u prethodnoj godini. Katedra za marketing surađuje s otprilike 50 poslovnih subjekata iz Rijeke i okolice, ali i iz ostalih krajeva Hrvatske te kroz tu suradnju pruža studentima smjera Marketing praktičan rad na stvarnim poslovnim slučajevima. Tijekom realizacije prezentiranih projekata poslovni subjekti su upoznali buduće marketinške stručnjake te zahvaljujući njihovom doprinosu u smislu provedenih istraživanja i analiza te ponuđenih rješenja i kreativnih ideja nerijetko unaprjeđivali svoje poslovanje. Također jedan od važnijih ciljeva skupa je bio studentima preddiplomskog studija pobliže prikazati što znači studirati i raditi u marketingu kako bi donijeli što informiraniju odluku o svom daljnjem usmjerenju na diplomskom studiju.

Iskustva studenata tijekom rada na projektima:

Andrea Tomljenović, 1. godina diplomskog studija, smjer marketing

Projekt: Istraživanje tržišta za Ekonomski fakultet u Rijeci

„Rad na projektu iz kolegija Istraživanje tržišta mi je omogućio da na jedan zabavan način povežem teoriju i praksu iako nije uvijek sve išlo lako. Također rad na projektu me učio timskom radu, rješavanju raznih nesuglasica, zbližavanju s kolegama i kreativnom načinu rada i razmišljanja. Drago mi je da mi je pružena prilika da učim i razvijam se na primjerima poslovnih subjekata koji su odlična priprema za tržište rada.“

Alma Janković, 1. godina diplomskog studija, smjer marketing
Projekt: Ulazak Tars piva na talijansko tržište

„Rad na ovom projektu bio je prvi praktični rad u budućoj struci s kojim sam se susrela. Iako ovo nije bio jednostavan zadatak drago mi je što sam bila dio projekta jer sam jako puno naučila, a najvažnije od svega vidjela sam kako teorija izgleda u praksi.“

Carla Olujić, 1. godina diplomskog studija, smjer marketing
Projekt: Istraživanje tržišta za Ekonomski fakultet u Rijeci

„Ovim projektom omogućena mi je prilika implementacije rada s predavanja u praksu. Iako je ovaj projekt bio zahtjevan, stekla sam podosta vještina koje smatram da će mi pomoći u budućem poslovnom okruženju. Zahvalna sam što sam imala priliku surađivati s Fakultetom i steći nova znanja koja ću rado koristiti i nakon završetka fakulteta.“

Monika Mandić, 1. godina diplomskog studija, smjer marketing
Projekt: Plasiranje Aqua Maris-a na kinesko tržište

„U sklopu kolegija Međunarodni marketing s kolegicama sam radila na slučaju za Jadran galenski laboratorij. Radilo se o izlasku JGL-ovog Aqua Maris-a na kinesko tržište. Zadatak je bio detaljno istražiti kinesko tržište, kulturu, navike potrošača i osmisliti marketinški plan. To je bio moj prvi susret s praksom i pravim poduzećem. Iznimno sam sretna što sam imala priliku surađivati s jednim tako velikim poduzećem i upoznati prave uspješne poduzetnike. Osim što ću to pamtiti kao lijepo iskustvo sigurna sam da će mi koristiti prilikom zapošljavanja.“

Izjava Pročelnice Katedre za marketing – izv. prof. dr. sc. Ivane First Komen: 

„Pri Katedri za marketing Ekonomskog Fakulteta Sveučilišta u Rijeci stavljamo veliki naglasak na metodologiju podučavanja koja studentima omogućava usvajanje znanja, vještina i kompetencija koje ih osnažuju, povećavaju njihovo samopouzdanje, te ih motiviraju biti proaktivni nosioci promjena u gospodarstvu i društvu općenito. Smatramo da je za stjecanje takvih znanja, vještina i kompetencija ključno studentima omogućiti praktičan rad u suradnji s poslovnim subjektima. Drago nam je istaknuti da su predstavnici nekoliko poslovnih subjekata s kojima surađujemo, naši bivši studenti koji su prepoznali vrijednost našeg pristupa nastavi te danas u ime svojih poslovnih subjekata oni iniciraju suradnju s nama. Na kraju bih istaknula da i sam događaj „Future ft. Marketing, vol. 2“ ove godine studenti sami organiziraju.“

Izjava Prodekanice – izv. prof. dr. sc. Helga Pavlić Skender

„Ekonomski fakultet kroz studijske programe i suradnju s gospodarstvenicima studentima omogućava profesionalni rast i razvoj s ciljem uspješnog zapošljavanja i konkurentnosti u dinamičnom gospodarskom okruženju. Fakultet je odlučan u namjeri snažnog doprinosa kvaliteti obrazovanja ekonomista te u suradnji sa zajednicom razvijamo poduzetnički orijentirane i društveno odgovorne lidere, menadžere i istraživače i tako doprinosimo razvoju društva i znanosti. Katedra za marketing jedna je od onih koji prednjače po stalnom inoviranju sadržaja predmeta i načinima prijenosa znanja. Suradnjom fakulteta s velikim brojem poduzeća u cijeloj Hrvatskoj omogućujemo studentima stjecanje relevantnih znanja koje prepoznaje i tržište rada, a naši studenti završetkom studijskih programa vrlo brzo pronalaze zaposlenje.“

Marketing
Marketing
Marketing

Facebook video

Klapa Intrade u Opatiji

Fiuman Plus

Facebook

Instagram