Događanja tijekom adventskog razdoblja u Rijeci bila su glavna tema na jučerašnjoj sjednici Gradskog vijeća Grada Rijeke u sklopu aktualnog sata. Nekoliko vijećnika postavilo je razna “adventska” pitanja gradonačelniku Vojku Obersnelu, a među posljednjima koja je to učinila bila je vijećnica Morana Jokić iz Hrvatske narodne stranke.
S obzirom na EPK 2020 pitala je kada će se pristupiti izraditi vizualnog identiteta Adventa, maskota, prateća web stranica, logotip. Da li se tu nešto nastoji unaprijediti jer ponekad vlada nered, a prodaje se i ilegalna roba, istaknula je vijećnica.
Gradonačelnik je kazao kako ilegalna prodaja i nesankcioniranje takve prodaje ne postoji jer su tržna inspekcija i carina neumoljivi i svakodnevno kontroliraju. “Ta konstatacija ne stoji. Bit će iskoraka prije svega će se odnositi na Trsat, prostor oko kule i same kule. Događanja zavise i od samih ugostitelja. Imali smo namjeru ponuditi Trg riječke rezolucije kao gastro kutak, ali nije bilo odaziva koji bi opravdao pražnjenje trga od automobila. Uspjeh ovisi o onima kojima je to osnovni biznis, osim ako ne mislite da bi gradski službenici trebali prodavati vino i peći kobasice”, rekao je Obersnel.
“Rijeka ima specifičan način života, terase su otvorene cijelu godinu, ukoliko nije jako hladno i ne puše bura, one su pune. Svaka terasa je adventska kućica. Treba animirati ugostitelje da se i oni uključe. Na Pavlinskom trgu su se sami angažirali i nada se da će to prepoznati i svi ostali. Što se tiče vizualnog identiteta, bilo je pokušaja da se u tom kontekstu nešto napravi, čak su bile u šalice za kuhano vino, ne ide brzinom kojom smo željeli. Do 2020. imat ćemo vizualni intenzitet i bolju ponudu i bolje ukrašavanje grada”, najavio je prvi čovjek Rijeke.
