Povežite se s nama

Vijesti

Trodnevni Rijeka Boat Show okupio brojne zaljubljenike u nautiku

Objavljeno

na






Tijekom proteklog vikenda na Gatu Karoline Riječke održan je Rijeka Boat Show, sajam nautike s dugogodišnjom tradicijom. Da je Rijeka konačno dobila nautički sadržaj kakav grad koji teče i zaslužuje, dokazao je velik interes posjetitelja koji su, unatoč lošem vremenu, obilazili sajamski prostor na čak 5000 m², poručuju organizatori u svom priopćenju.

Usprkos pandemiji koronavirusa, organizatori Rijeka Boat Showa i ove su godine uspjeli okupiti velik broj izlagača koji su predstavili hrvatsku malu brodogradnju, plovila inozemne proizvodnje te prateću opremu za nautiku. Brojna plovila na kopnu, ali i u moru izazvala su velik interes čemu svjedoče brojna prodana plovila te održane brojne testne vožnje koje će potencijalno rezultirati povećanjem prodaje. Sajamska ponuda bila je uistinu bogata – od električne daske za surfanje, preko električnih romobila, sve do novih materijala za opremanje plovila te proizvoda za održavanje “morskih ljubimaca”. Svoje su proizvode i inovacije predstavili izlagači koji su raznovrsnim proizvodima doprinijeli atraktivnosti ponude, a zanimljivi popratni sadržaji. poput drvenih podvodnih puški ili uređaja za detektiranje vatre i vode u plovilima budili su kuriozitet posjetitelja. 

Sajam je upotpunio prigodan program Visoke poslovne škole PAR koja je kroz tri dana, u suradnji s partnerima, prezentirala gastro radionice, ali i pripremu koktela iznenađenja te gostima pružila “riječki pogled kroz vinsku čašu”. 

Po prvi puta, u istom terminu održalo se i 21. izdanje Fiumanke, koja je okupila respektabilan broj jedrilica, unatoč koronavirusu. Ovaj kišni vikend sadržajno je bio u potpunosti usmjeren ka moru, a sinergija ova dva projekta izmamila je brojne Riječanke i Riječane na Gat Karoline Riječke. 

Organizatori nisu sakrivali svoje zadovoljstvo činjenicom da je u ovim izvanrednim okolnostima sajam održan uz više izlagača u odnosu na prethodnu godinu, uz nekoliko tisuća posjetitelja kroz tri dana. “Zahvaljujemo se svim izlagačima, partnerima i gradu Rijeci što su bili s nama i u ovoj izazovnoj godini i svakako veseli zadovoljstvo izlagača koju su već sada najavili povratak i sljedeće godine “ – izjavio je g. Ivan Črnjarić, direktor sajma.

Uz moto “GRAD JE LUKA, LUKA JE GRAD” zaključeno je i ovogodišnje uspješno izdanje, a ova snažna poruka bit će nit vodilja u planiranju sljedećeg izdanja Rijeka Boat Showa. 

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Facebook video

Klapa Intrade u Opatiji

Fiuman Plus

Facebook

Instagram