Povežite se s nama

Vijesti

Turistička zajednica dovela influencere iz Srbije za promociju Kvarnera

Objavljeno

na








Turistička zajednica Kvarnera bila je domaćinom grupi bloggera, influencera i predstavnika medija, koji su od 15. – 18. lipnja 2022. godine boravili na Kvarneru istražujući raznoliku turističku ponudu u destinaciji. Putovanje je organizirano u suradnji s avio prijevozikom Air Serbia, te turističkim magazinom TU, partnerom TZ Kvarnera. Naime, upravo je 15. lipnja bio prvi direktan let, kojim je doputovala i ova grupa, na liniji Beograd – Rijeka – Beograd, te je započela novouvedena zračna linija iz jednog od najvećih gradova s emitivnih tržišta. Stoga je zajednički interes Air Serbia i TZ Kvarnera bio promocija destinacije i promocija direktnog leta na ZL Rijeka, koji će tijekom sezone dovoditi goste na Kvarner.

Program boravka za grupu od 12 sudionika pripremila je TZ Kvarnera u suradnji s turističkim zajednicama gradova Opatije, Lovrana, Kastva, Rijeke, te općine Mošćeničke Drage, pa su tijekom boravka mogli uživati i zabilježiti zanimljivosti na Kvarneru, od eno-gastronomske ponude, brodske vožnje i razgledavanja Opatijske rivijere s mora, pješačenja tradicionalnim stepenicama koje povezuju more i Mošćenice, degustirali najbolje od najboljeg, pa i lokalno, kastavsko vino belicu i upoznali se s brendom Kvarner Wines i Kvarner Gourmet.

Objavljeni su brojni zapisi na društvenim mrežama i portalima, u kojima su prikazali cijelo putovanje, od samog ukrcaja na avion, zračne snimke tijekom leta, prilaz avionom Zračnoj luci Rijeka i samu Zračnu luku Rijeka, detalje smještaja u hotelu tijekom svih dana boravka, detalje eno-gastro ponude, te detalje koji su pobudili pažnju iskusnih putnika bloggera, a posebice i plaže, te užitak kupanja i plivanja u moru. U obilasku kvarnerskih destinacija susreli su se s domaćinima, od predstavnika TZ Kvarnera i predstavnika turističkih zajednica, animataora i vodiča, do načelnika općine Mošćenička Draga, koji je govorio o značaju pomorske baštine na Kvarneru. Interes su pobudile predstojeće manifestacije o kojima se govorilo, primjerice Retro Opatija i Regata i smotra tradicijskih barki u Mošćeničkoj Dragi, pa je i to objavljeno, odnosno najavljeno na mrežama.

O medijskoj snazi ove grupe govore pokazatelji o broju pratitelja na društvenim mrežama, pa tako svi zajedno imaju: TIK-TOK 283.895 pratitelja i 5.738.000 reakcija (likes), INSTAGRAM 807.328, YOUTUBE 411.610, FACEBOOK 868.482, TWITTER 85.022 pratitelja.

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Facebook video

Medvjedići u Rijeci

Fiuman Plus

Facebook

Instagram