Povežite se s nama

Mozaik

Turistička zajednica grada Opatija izdala je novu brošuru „Feel & Taste“

Objavljeno

na







Turistička zajednica grada Opatija izdala je novu brošuru „Feel & Taste“ koja predstavlja značajan iskorak u prezentaciji ponude lokalnih OPG-ova, proizvođača autohtonih proizvoda, restorana, galerija i umjetnika, trgovina, udruga i ustanova s područja Opatije i rivijere. Izdana na hrvatskom i engleskom jeziku, brošura donosi kvalitetan i jednostavan pregled svih nositelja oznake kvalitete „Feel & Taste“ s naglaskom na istraživanje lokalne baštine, tradicije i gastronomije. Uz kratak opis ponude i kontakt informacije, brošura sadrži i kartu zaleđa i priobalja Opatijske rivijere s prikazom lokacija svih nositelja oznake kvalitete „Feel & Taste“. Nova brošura dostupna je u Turističko informativnom centru u Opatiji.

Projekt „Feel & Taste“, osmišljen s ciljem valorizacije autohtone i lokalne ponude opatijskog zaleđa i priobalja, tijekom godina, nadrastao je početne okvire i stvorio vrhunski turistički proizvod koji okuplja lokalne ponuđače domaćih proizvoda poput vina, maslinova ulja, meda, sireva, mesnih proizvoda, tradicionalnih suvenira, rukotvorina i dr., ali i cijenjene umjetnike i galerije, kao i restorane koji se ubrajaju u sam vrh lokalne gastronomije. Širokom lepezom izvrsnih i inovativnih proizvoda lokalnih proizvođača s mogućnošću degustacije stvoren je drugačiji pristup i nova dimenzija turizma doživljaja. Cijela priča počiva na autentičnom doživljaju domaćina i lokalnog identiteta, a potvrđuju to i naši domaćini, dočekujući goste u nošnji liburnijskog kraja koje je osigurala TZ grada Opatija.

– Projekt „Feel & Taste“, inicijalno pokrenut kroz europski program prekogranične suradnje, doista je evoluirao iz svojih osnovnih postavki i postao jedan od najznačajnijih stupova održivog turističkog razvoja Opatije i okolice. Današnja turistička ponuda počiva na doživljaju, predstavljanju jedinstvenog, autentičnog i izvornog iskustva, a upravo je to ono što „Feel & Taste“ nudi – mogućnost da se okusi i iskusi lokalna priča. Stoga ne iznenađuje iznimna potražnja naših gostiju za ovakvim turističkim proizvodom zbog čega smo i objavili brošuru. Osvojene nagrade, brojne televizijske reportaže i novinski članci u domaćim i stranim medijima, studijske grupe iz Europe i Amerike koje su obišle ponuđače i oduševile se viđenim, kao i izvrsne povratne informacije gostiju potvrđuju da se trud i sredstva uložena u projekt „Feel & Taste“ višestruko vraćaju, zaključila je direktorica Turističke zajednice grada Opatija Suzi Petričić.

U 2022. godini „Feel & Taste“ proglašen je drugim najboljim svjetskim projektom posvećenim ruralnom turizmu i očuvanju bioraznolikosti, od strane najveće međunarodne turističke organizacije Skål International.

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Rijeka Plus obavijesti

26.11.2024.

Obavještavamo javnost kako će od dana 26.11.2024. zbog izvođenja radova u sklopu Aglomeracije (izvođač GP Krk) biti zatvorena Ulica Matije Gupca od kućnog broja 10 do kućnog broja 20, a samim time biti će i nedostupna parkirališna mjesta na predmetnoj lokaciji. Planirano trajanje radova je do 15.12.2024.

Fiuman Plus

Društvene mreže