Povežite se s nama

Mozaik

TZ Kvarnera održala virtualnu prezentaciju za predstavnike turističkih agencija i bloggere iz Srbije

Objavljeno

na

Foto: Vladimir Franolić



Turistička zajednica Kvarnera nakon niza uspješno odrađenih virtualnih nastupa i predstavljanja, nastavlja s ciljanom promocijom regije Kvarner na našim, geografski gledano, najbližim tržištima koja imaju mogućnost brzo se prilagoditi okolnostima u smislu odlučivanja na putovanje u zadnji trenutak te olakšane mobilnosti zbog blizine.

Turistička zajednica Kvarnera tako je u suradnji sa srpskim specijaliziranim “TU magazinom”, koji je posvećen turizmu, ugostiteljstvu i HoReCa sektoru u Srbiji i čitavoj regiji, organizirala posebnu virtualnu prezentaciju na kojoj su sudjelovali predstavnici turističkih agencija, bloggeri i mediji iz Srbije ali i drugih zemalja iz regije. U očekivanju popuštanja ograničenja u putovanjima među zemljama, kroz prezentaciju su predstavljeni noviteti u ponudi i turističkim proizvodima te aktualnosti s područja Kvarnera za 2021. godinu.

Uz opću kvarnersku turističku ponudu, poseban naglasak stavljen je na eno-gastro ponudu te na zdravstveni turizam. Kvarner je predstavljen prvenstveno kao jedinstvena regija s najboljom eno i gastro ponudom u regiji, ali i kao najbliža morska destinacija za ljetni godišnji odmor svim gostima iz ovog dijela Europe. 

“Virtualna prezentacija Kvarnera nedavno održana za tržište Srbije i zemalja iz regije jedna je u nizu naših ciljanih promotivnih aktivnosti. Prezentacija je bila namijenjena poslovnom turističkom sektoru iz ovog dijela Europe, koji će dalje komunicirati vijesti i informacije o Kvarneru. Tako smo kao najavu za prezentaciju dogovorili niz objava na društvenim mrežama, zatim newsletter, osmislili atraktivnu pozivnicu na prezentaciju, te se odrađuje i oglašavanje na specijaliziranim portalima. Nakon prezentacije također je dogovorena objava PR tekstova o Kvarneru koji pozivaju na uživanje u suncu, moru i dobroj hrani. Gosti iz Srbije spadaju u naša najbliža tržišta, jer udaljenost od oko 550 km zahvaljujući dobroj cestovnoj povezanosti čini nas kao regiju lako i brzo dostupnom. Turistička zajednica Kvarnera kontinuirano radi na održavanju pažnje naših gostiju, posebice na tržištima koja su nam i tijekom 2020. godine bila vjerna, usprkos svemu. Suradnja i njegovanje odnosa s inozemnim predstavnicima medija i turističkih agencija nam je izuzetno važna jer doprinosi održavanju vidljivosti i imidža regije Kvarner. Kroz njihove kanale informacije o Kvarneru “proširit” će se među velikim brojem ljudi iz sektora turizma i turističkih putovanja”, izjavila je dr.sc. Irena Peršić Živadinov.

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Facebook video

Medvjedići u Rijeci

Fiuman Plus

Facebook

Instagram