Povežite se s nama

Vijesti

U listopadu svim turistima 50 posto jeftiniji boravak u Hrvatskoj

Objavljeno

na





Listopad će ove godine biti “Mjesec hrvatskog turizma” u sklopu čega će se hrvatskim građanima i stranim turistima koji se tada zateknu u Hrvatskoj omogućiti do 50 posto povoljniji boravak i korištenje turističke ponude i usluga u cijeloj zemlji, rekao je za Hinu direktor Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Kristjan Staničić.

Taj je zajednički projekt Ministarstva turizma i sporta i HTZ-a trenutačno u fazi pripreme, a sve važne informacije ići će kroz kampanju HTZ-a, najavljuje Staničić, podsjećajući na vrlo dobre rezultate prošlogodišnjeg projekta “Tjedan odmora vrijedan”, kojemu je “Mjesec hrvatskog turizma” svojevrsna nadogradnja.

– Motivirani željom da produžimo sezonu što je moguće više, ali i uvažavajući prijedloge korisnika s jedne i pružatelje usluga s druge strane, odlučili smo, zajedno s Ministarstvom turizma i sporta kroz cijeli listopad omogućiti do 50 posto povoljniji boravak domaćim i stranim turistima. Tijekom konzumacija usluga važno će biti pridržavati se propisanih epidemioloških mjera koje će tada biti na snazi i ponašati se odgovorno, naglašava Staničić.

Za jesen najavljuje i drugi val kampanje za domaće turiste “Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!”, koja je pokrenuta ove godine s ciljem poticanja domaćeg turističkog prometa putem upoznavanja ruralnih destinacija.

– U drugom valu te kampanje promovirat ćemo dodatna četiri tematska destinacijska videa, koji su u izradi, i kojima će se nastojati približiti ruralna turistička ponuda, a u tijeku je i kampanja za domaće turiste posvećena cikloturizmu “Bicikliraj, istraži i uživaj!”, fokusirana na EuroVelo 8 rutu, koja kao dio projekta EU-a obuhvaća cijelu hrvatsku obalu, od Istre do Dubrovnika, kaže Staničić.

Vjeruje da će sve to potaknuti turiste da iskoriste jesen za kratki odmor po popularnim cijenama, a domaće i dodatno da još više otkrivaju Hrvatsku na zanimljiv, zdrav i održiv način te da će se time njihovih dosadašnjih 10,6 milijuna noćenja ove godine povećati, javlja Hina.

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Facebook video

Medvjedići u Rijeci

Fiuman Plus

Facebook

Instagram