Povežite se s nama

Vijesti

U prosincu Opatija druga najposjećenija destinacija u Hrvatskoj

Objavljeno

na





Prosinac u Opatiji bio je u znaku Adventa, manifestacije koja iz godine u godinu privlači i oduševljava sve veći broj domaćih i stranih posjetitelja. Opatija je svojim raskošnim blagdanskim ruhom uz bogate i raznovrsne glazbene i zabavne programe, radionice i animacijske programe za djecu te vrhunsku gastronomiju posjetiteljima stvorila čarobnu atmosferu i nadmašila sva očekivanja. Tako je Advent postao važna kockica u mozaiku uspješne opatijske priče, a rezultat je to kvalitetne suradnje javnog i privatnog sektora. U prosincu je ostvareno 62.930 noćenja, rekordni rezultat u povijesti Opatije, što je 43% više u odnosu na prosinac 2019. godine.

Prema broju ostvarenih noćenja i dolazaka Opatija se u prosincu pozicionirala na 2. mjestu u Hrvatskoj, odmah iza Zagreba. Najviše noćenja ostvarili su austrijski gosti (udio 27%), zatim domaći gosti (udio 24%), gosti iz Slovenije (udio 17%), slijede gosti iz SAD-a, Mađarske, Njemačke, Srbije i Francuske. Zabilježeno je 25.000 dolazaka, što je 34% više u odnosu na prosinac 2019. godine. Najveći udio noćenja, 91%, u prosincu ostvaren je u hotelskom smještaju, 8% ostvareno je u obiteljskom smještaju, dok preostalih 1% otpada na nekomercijalni smještaj.

Od 32 hotela u prosincu bilo je otvoreno 24.
Od 01.01. do 31.12. 2023. u Opatiji je ostvareno 1.203.000 noćenja te 385.000 dolazaka, što je 3% više noćenja i 11% više dolazaka u odnosu na 2022. godinu. Najbrojniji gosti došli su iz Austrije i Njemačke s udjelima od 20% svaki u ukupnom broju ostvarenih noćenja, a slijede domaći gosti (udio 14%), zatim gosti iz Mađarske, Slovenije, Italije, SAD-a, Nizozemske i Srbije. 70% ukupnih noćenja ostvareno je u hotelima, 28% u obiteljskom smještaju, a preostalih 2% u nekomercijalnom smještaju.

– Zadovoljni smo turističkom godinom, a posebno postignutim izvrsnim rezultatima tijekom predsezone i posezone, što i je naš strateški cilj – cjelogodišnje poslovanje. Iz godine u godinu radimo na razvijanju i unapređenju turističkih proizvoda po kojima Opatija postaje prepoznatljiva i tražena destinacija, od kongresnog i zdravstvenog turizma, manifestacija koje su postale motiv za dolazak do vrhunske gastronomije, aktivnog turizma i dr. Ovom prilikom zahvaljujem cijelom turističkom sektoru na doprinosu izvrsnim rezultatima u 2023. godini, izjavila je direktorica Turističke zajednice grada Opatija Suzi Petričić.

Marketing
Marketing
Marketing tower-centar
Marketing

Rijeka Plus obavijesti

07.02.2025.

Rijeka plus d.o.o. objavljuje natječaj za davanje u zakup poslovnih prostora u Rijeci, na adresi Miroslava Krleže 4, Srdoči bb i zemljišta na Srdočima te poslovnog prostora u javnoj garaži Kantrida, na adresi Istarska 33.

Natječaj će se provesti provođenjem usmenog nadmetanja (licitacije) dana 21.02.2025. godine (petak) na adresi Rijeka, Titov trg 3, prizemlje desno (sala za licitacije), prema rasporedu iz natječaja.

Prijave moraju biti primljene zaključno s 17.02.2025. godine do 15:00 sati u sjedištu Rijeka plus d.o.o. Blaža Polića 2.

Fiuman Plus

Društvene mreže