Povežite se s nama


Rijeka je u odnosu na protekle godine napravila značajan iskorak po pitanju dovođenja brodova na kružnim putovanjima. To i nije bilo tako teško, ako se uzme u obzir da je maksimalni broj takvih brodova unutar jedne sezone bio 1.

19. travnja 2012. godine na sidro ispred riječke luke stigla je “Oriana”, brod u vlasništvu kompanije “P&O Cruises”. Zbog problema s gazom, tj. plitkosti lučkog bazena, ostala je na sidru, a njeni gosti, na obalu su stizali u čamcima za spašavanje.

Otprilike godinu dana poslije (2013. godine) u Rijeku je stigla Adonia, brod iste kompanije manjeg kapaciteta koji je pristao kako i dolikuje unutar luke na lukobranu, na popularnoj šetnici “Molo longo”.

Uslijedilo je zatišje pred buru te tako 2014. godine nije zabilježen niti jedan dolazak, što je okarakterizirano kao svojevrstan poraz rada TZ Rijeke. Ipak, kako bi Cezar rekao: “Kocka je bačena”, pa će tako Riječani u 2015. godini imati rekordan dolazak kruzera.

26. svibnja Rijeku će otkriti nova kompanija, Thomson Cruises. U Rijeku dolaze svojim brodom Thomson Majesty, u sklopu krstarenja pod nazivom “Adriatic Charms“.

Putovanje započinje na grčkom otoku Krfu 22. svibnja, a potom slijede redom Venecija (25. svibnja), Rijeka (26. svibnja), Dubrovnik (27. svibnja), Durres (Drač, Albanija) 28. svibnja, dok je završetak putovanja na Krfu 29. svibnja.

Thomson Majesty može smjestiti 1462 putnika, a broji 600 članova posade. Izgrađen je 1992. godine, a svojim gostima na 10 paluba nudi različit sadržaj uključujući kazalište, spa tretman, knjižnicu, 2 bazena i 3 jacuzzija.

Gaz broda iznosi 6.2 metara, što bi trebalo biti dovoljno za pristajanje unutar lučkog bazena. Pristajanje se očekuje u 7h, a isplovljavanje u 17h.  

Nakon njega Rijeka će na novo uplovljavanje čekati sve do 19. i 22. lipnja kada će u dva navrata stići kruzer Crystal Serenity koji zbog nedovoljne dubine unutar luke i njegovog gaza od 7.6 metara neće moći pristati unutar luke, ali mu je osiguran “smještaj” na kontejnerskom terminalu, javlja blog Promet Info.