Povežite se s nama

Vijesti

Ususret EPK 2020 riječki turistički vodiči “bruse” vještine

Objavljeno

na



U organizaciji Udruženja obrtnika Rijeka, Bakar, Kraljevica, Čavle, i Kostrena, pri kojem odnedavno djeluje i Sekcija turističkih vodiča, protekli vikend održana je radionica kreiranja priča s naglaskom na teme programa Europske prijestolnice kulture, koju je vodila dr. sc. Romana Lekić,  pročelnica Odjela za turizam na Edward Bernays visokoj školi za komunikacijski menadžment u Zagrebu. 

Stvaranje priča i interpretacija osnovni su alati rada turističkog vodiča, stoga je praćenje trendova suvremenog turizma i stalno brušenje, usavršavanje vještina uistinu potrebno.  Dvodnevnom radionicom obuhvaćen je presjek suvremenih trendova u turizmu, posebice kreiranja doživljanja, uključivanja svih 5 osjetila u iskustvo posjeta, upravljanje negativnim obilježljima i slično, a sve s jasnim ciljem stvaranja bolje turističke priče, koja će biti najboljim jamcem trajnog turistističkog uspjeha. Turistički vodiči u tom procesu, imaju ključnu ulogu, zbog činjenice kako su upravo vodiči, ti koji prenose poruke u neposrednom kontaktu s gostima, pa je ulaganje u usavršavanje komunikacijskih vještina i alata od velike važnosti. 

Radionicom je na najbolji mogući način spojena teorija i praksa, jer su vodiči uz pomoć gđe. Romane Lekić stvorili 4 potpuno nove temetske ture. Radi se o vođenim razgledima grada Rijeke i okolice, kojima se tematiziraju važni povijesni momenti, ljudi, ali i tradicija i atmosfera ovih krajeva. Dakle, rezultat rada su ideje i struktura za  4 posve nova programa – Rock u komunizmu iliti Long play tour, Val, koji povezuje Rječinu i more, tura Riječka avangarda iliti Šta da, da ne?, te program Life is carnival, kojim se namjerava našim gostima predstaviti halubajski kraj i maškarana tradicija. Ture predstavljaju novi turistički proizvod, koji namjeravamo ponuditi našim gostima, ne samo u 2020., nego i u godinama koje slijede, jer Rijeka ima što pokazati, a naročito što za ispričati. 

Udruženje obrtnika Rijeka pružilo je financijsku i logističku podršku vodičima, pokazujući još jednom, predanost razvoju dobrih obrtničkih priča. 

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Facebook video

37. Balinjerada u Opatiji

Fiuman Plus

Facebook

Instagram