Povežite se s nama

Vijesti

Veliki interes studenata za konferenciju o marketingu i prodaji “Sell me this pen”

Objavljeno

na




Koncem listopada u dvorani Aneks Ekonomskog fakulteta u Rijeci u sklopu „Tjedna karijera“ održana je konferencija o marketingu i prodaji „Sell me this pen“. Za organizaciju same konferencije pobrinuli su se članovi međunarodne organizacije mladih AIESEC Rijeka uz financijsku pomod Studenskog zbora Sveučilišta u Rijeci.

Prvo na rasporedu, u prepunoj dvorani, bilo je predavanje Daria Begonje, voditelja razvoja poslovanja u Toyota viličarima. S pristupnicima, vedinom studentima Ekonomskog fakulteta, podijelio je vlastita iskustva te im otkrio neke tajne u poslovnim pregovorima i prodaji: način na koji se pristupa klijentu, kako istražiti što mu treba, te u konačnici, oblikovati svoju ponudu po njegovim potrebama. Poslije teorije publika se okušala i u simulaciji zatvaranja ugovora, a oni odvažniji svoje iskustvo su podijelili s ostalima.

Nakon predavanja slijedio je ručak te kratki odmor. Ubrzo su se pristupnici i govornici vratili na svoja mjesta te se konferencija nastavila. Održano je predavanje i Radionica Digitalnog marketiga Erste&Steiermärkische banke koju su vodili Ivan Toth i Roberta Grofelnik. U sklopu radionice održano je natjecanje te su onima najboljima podijeljene nagrade. Uz radionicu napravili su case study, istraživačku metodu u kojoj se lakše dobiju korisne povratne informacije, vezan za razvoj mobilne aplikacije za mlade.

Poslije kratke stanke red je došao na predavanje Gorana Čandrlida, suosnivača najpametnijeg kišobrana na svijetu – Kisha, koji trenutno radi i kao CMO tvrtke za web infrastrukturu GlobalDots. Njegovo predavanje bilo je o 19 kanala prodaje i marketinga. Pitanja na koja je odgovorio bila su: zašto su kanali prodaje uopde važni, kako odabrati onaj najbolji te kako izbjedi najlošije kanale u određenom trenutku. Pristupnicima je pojasnio kako testirati vlastiti proizvod na tržištu te se u pravo vrijeme uključiti na tržište.

Moderatorica konferencije bila je dr. sc. Ivana First Komen koja je brinula o tijeku konferencije te uvodima i zaključcima pojedinih predavanja. Konferencija je bila izuzetno interaktivna zbog toga što su pristupnici, osim postavljanja pitanja, izvršavali neke zadatke koje su im predavači zadali. Odaziv na samu konferenciju nadmašio je sva očekivanja te se je tražilo mjesto više, navodi se u priopćenju.

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Facebook video

Medvjedići u Rijeci

Fiuman Plus

Facebook

Instagram