Povežite se s nama







Viškovo je dobilo novi vizualni identitet i slogan Viškovo – odjeci tradicije, koji je na današnjoj konferenciji za medije javnosti predstavila načelnica općine Sanja Udović. Općina Viškovo, smještena u riječkom prstenu, prostorno sudjeluje u čak dva nematerijalna kulturna dobra na UNESCO-ovom popisu, ophod zvončara i dvoglasje tijesnih intervala, koji čine temelj brendinga destinacije.

„Viškovo nije tipična primorska destinacija. Mi smo mlada općina i poduzetnička sredina koja je proteklih godina doživjela nagli gospodarski razvoj i rast stanovništva. Istovremeno živimo tradiciju i prilagođavamo se modernim trendovima. Ovo, danas urbano područje nekad je bilo ruralno-stočarski i obrtnički kraj, čiju baštinu čine zvončari i tradicionalna glazba. Želimo se u sljedećim godinama posvetiti razvoju destinacijskog potencijala, koji Viškovo kao UNESCO destinacija ima“, istaknula je  načelnica Udović dodajući kako  će brendiranje omogućiti bolje pozicioniranje Viškova među budućim gostima.

U sklopu projekta brendiranja Viškova tvrtka Quadrans izradila je Brend strategiju turizma Viškova, koja je činila temelj za izradu vizualnog identiteta destinacije i slogana.

logo-vis

Brend strategijom je Viškovo identificirano kao brend koji obećava novo zvučno i vizualno iskustvo autohtone, tradicijske kulture i žive baštine. Prepoznat je identitet mjesta koje živi tradiciju, u susretu modernog i izvornog. Autor novog vizualnog rješenja, dizajner Luka Juras, logotip i slogan Odjeci tradicije utemeljio je na identitetu Viškova kao mjesta susreta modernog i tradicionalnog. Novi vizualni identitet reflektira se dualizam na semantičkoj i na semiotičkoj razini, te predstavlja spoj Mediterana i kontinenta, auditivnog i vizualnog, tradicionalnog i modernog, mističnog i realnog. Podloga za vizualno rješenje je zvončarska tradicija, a vizual je odabran između tri rješenja pristigla na pozivni natječaj.

Načelnica Viškova, Sanja Udović istaknula je i kako se već poduzimaju i sljedeći koraci u pozicioniranju Viškova kao destinacije, te je u planu realizacija 2 muzejska postava u okviru UNESCO-ove nematerijalne baštine.  Halubajski zvončari, odjeveni u ovčju kožu i lica prekrivenih maskama, koji u oku promatrača izazivaju  fascinaciju muževnom snagom zvončara, bit će glavna tema novog Muzeja zvončara. Audio muzej, posvećen dvoglasju tijesnih intervala i skladatelju Ivanu Matetiću Ronjgovu, predstavit će ovu izvornu etno glazbu, koja u slušatelju izaziva nostalgiju za prošlim vremenima i duboku osjećajnost, navodi se u priopćenju.