Povežite se s nama

Vijesti

Vrijednost dionica LRH ove jeseni pala ogromnih 20 posto, Grad Opatija i susjedi izgubili pet milijuna eura

Objavljeno

na

Močibob, Barić i Böck


Dionice Liburnia Riviera Hotela (LRH), najveće hotelske grupacije na Kvarneru, suočavaju se s velikim padom vrijednosti, što ukazuje na ozbiljne slabosti u upravljanju i poslovanju kompanije. Tijekom ljeta 2024. godine, cijena dionica LRH-a dosegnula je 400,00 eura, potaknuta očekivanjima od uspješne turističke sezone. Međutim, već početkom studenog cijena je pala na 320,00 eura, dok se prošlog tjedna stabilizirala na 340,00 eura. Ovo predstavlja pad od čak 20% u kratkom vremenskom razdoblju.

Jasan je to znak da tržište očito ima prilično loše mišljenje o trenutačnoj upravi LRH u kojoj se nalaze Ante Barić i Filip Močibob, dok je predsjednik nadzornog odbora Johannes Böck. Očito je kako je tržište počelo biti svjesno kako ni nakon punih pet godina, otkako su većinsko vlasništvo preuzeli njemački brodograditelj Peter Lürssen i austrijska zaklada Holster koja stoji iza njega, brojna obećanja o ulaganjima neće biti ispunjena, a hoteli su su sve lošijem stanju te su se neki čak i počeli urušavati.

LRH ima ukupno 302.641 dionicu, što bi značilo da je vrijednost tvrtke tijekom ljeta bila 121.0560.400 eura, a tijekom studenog je ukupna vrijednost pala ispod sto milijuna eura, točnije na 96.845.120 eura. Trenutačno vrijednost jedva prelazi iznos od sto milijuna eura, odnosno 102.897.940 eura.

Grad Opatija i susjedi izgubili oko pet milijuna eura

Grad Opatija te općine Lovran, Matulji i Mošćenička Draga preko svoje zajedničke tvrtke Nova Liburnija d.o.o. vlasnici su kontrolnog paketa dionica LRH-a, odnosno te jedinice lokalne samouprave imaju u vlasništvu 25 posto dionica + 1. Vrijednost njihovih dionica tijekom ljeta tako je iznosila 30,26 milijuna eura, dok je u studenom vrijednost pala na 24,21 milijuna eura. Trenutačna vrijednost dioničkog paketa iznosi 25,52 milijuna eura.

To znači da su Opatija, Lovran, Matulji i M. Draga, odnosno njihovi stanovnici, izgubili čak oko pet milijuna eura u vrijednosti dionica u svega nekoliko mjeseci. Spomenimo kako je to više nego što će koštati izgradnja novog modernog nogometnog stadiona u Opatiji koja upravo kreće te će košta oko 4,5 milijuna eura bez PDV-a.

Nije neuobičajeno da dionice turističkih kompanija nešto izgube na vrijednosti nakon ljeta, ali pad koji je doživio LRH ipak je daleko veći nego u ostalim tvrtkama. Primjerice, Valamar Riviera je izgubio samo oko dva posto svoje vrijednosti u jesenskom razdoblju u usporedbi s ljeti, dok je Arena Hospitality Group izgubila oko pet posto vrijednosti.

Marketing
Marketing
Marketing tower-centar
Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Fiuman Plus

Društvene mreže