Povežite se s nama

Fiuman Plus

Ženski pogled na Movember

Objavljeno

na






Movember, mjesec u kojem se puštaju brkovi i brade kako bi se podigla svijest o važnosti preventivnih muških pregleda u svrhu ranog otkrivanja karcinoma testisa i prostate, idealno je vrijeme godine da saznamo što se to točno događa u brijačnicama – tradicionalnim mužjačkim obitavalištima koja zauzimaju sve više i više mjesta u našim gradovima, ali i u životima naših muškaraca, dok su za nas ženski dio populacije, obavijene velom tajne. Sigurno su se mnoge od vas zapitale  kako je moguće da vaš muškarac najednom sa lakoćom pamti tjednima unaprijed ugovoreni termin u omiljenoj brijačnici, dok s pamćenjem vašeg rođendana ima poteškoća? Zašto se susjedin muž sa šišanja vraća za 20 minuta, a vaš ne dolazi satima? Što mu oni tamo rade da je toliko očaran? Odgovore na sva ta pitanja i to iz ženske perspektive naći ćete u tekstu koji slijedi, a za vas ga je napisala članica našeg tima koja se uspješno inflitrirala u riječki Gentlemen’s Shop.

Ne, gospođo iz Rijeke, stvarno nema ljubavnicu, otišao je u Gentlemen’s Shop!

Za ući u ovu poprilično busy brijačnicu morala sam potegnuti opake veze, nadam se da ćete cijeniti moj trud. Na ulasku me dočekao Alan, prvi čovjek Gentlemen’s Shopa. Alan vodi računa o klijentima i svim mogućim logističkim poslovima koje je potrebno obaviti kako bi vaši muškarci bili adekvatno zbrinuti. On je ujedno i jedan od krivaca što vaš dragi nesmotreno puni vašu policu u kupaonici raznoraznim losionima, voskovima i uljima. Čisto da znate. 

Alan je poprilično drag i simpatičan lik, no njegov govor tijela jasno vam šalje poruku – ono što se događa u Gentlemen’s Shopu ostaje u Gentlemen’s Shopu. Iz Alana možda nisam uspjela izvući neke pikanterije, ali mi je smješao pošteni GT i tu smo stigle do prve ključne spoznaje, drage moje – tamo se može popiti nešto konkretno. Dok nas nesretnice,na našim puno dužim i bolnijim tretmanima ponude kavom, u Gentlemen’s Shopu vaša uvažena gospoda u cijeni tretmana imaju uključeno piće i to po vlastitom izboru. A birati bome imaju što – od craft piva do najfinijih destilata. Prvi misterij riješen.

Alan je otišao svojim poslom, a ja sam time dobila priliku za malo istraživanje. Interijer uređen u retro stilu, s vrlo pomno odabranim detaljima koji datiraju iz 50-ih godina prošlog stoljeća, uz  to što su atraktivni jasno vam daju do znanja da ste stupili u pravu oazu muškog stila. Za oko posebno zapinje pravi motocikl koji stoji tamo kao za ukras. Osobno mislim da je tamo postavljen kako bi potaknuo što više muškaraca da svoju ušteđevinu spiskaju na nešto slično. Budite na oprezu, molim vas. 

Nakon razgledavanja interijera došlo je vrijeme da se posvetim onima koji su zaslužni za uvijek savršenu frizuru, mekanu i mirisnu bradu ili savršeno obrijan obraz vašeg muškarca – barberima! Tih, vješt i uigrani tim koji čine Maja, Valentina, Aja, Mihal, Goran, David, Roberto i Haris sigurno su glavni razlog što su vaša gospoda razvila toliku ovisnost spram Gentlemen’s Shopa. Nije im za zamjeriti, vjerujte, jer kada ih vidite na djelu ostanete bez teksta. Posebno me impresioniralo brijanje. Takvi fluidni pokreti i preciznost rijetko se viđaju i stvarno nije ni čudo da kirurgija potiče upravo iz barberske profesije.

Što se šišanja tiče, gospoda vam tamo sjede mirni kao bubice dok ih se šiša, a šišanje u Gentlemen’s Shopu ne traje 7 minuta koliko su inače spremni izdvojiti za npr. odlazak s vama u šoping. Krajnja frizura nema veze sa onom 20 minutnom koje smo navikle viđati na gore spomenutom susjedu. I posljednja stvar koja će vas dokrajčiti – oni tamo dok se šišaju, briju i uživaju u finim kapljicama mogu naručiti i Fidelio odijelo po mjeri, košulju ali i cipele!

Možete li vjerovati?! Zašto život nije fer? Zašto ne postoji frizerski salon za žene u kojemu uz makeover kose možemo dobiti i makeover ormara s cipelama i ponekom torbicom? No, nećemo im uzeti za zlo, imajte na umu da ipak nisu otišli ljubavnici. Osim toga, ipak je Movembar, njihov mjesec pa neka uživaju u svojim ritualima ljepote. Jedino bi bilo dobro da ih nježno podsjetite da osim termina u svojoj omiljenoj brijačnici rezerviraju i onaj drugi – sistematski pregled kod svog lječnika!

Napisala: Nikolina Erstić

Marketing
Marketing
Marketing

Facebook video

Klapa Intrade u Opatiji

Fiuman Plus

Facebook

Instagram