Povežite se s nama


Grad Rijeka, Turistička zajednica grada Rijeke, kao i Jadran hoteli d.d., ovih su dana, kao što smo već izvijestili, postali domaćinima snimanja prvog hrvatskog gastronomskog putopisa na engleskom jeziku Croatia’s Finest čija je zvijezda britanski MasterChef Dhruv Baker, a sad smo doznali i njegove dojmove nakon posjete Rijeci.

Jedna od prvih stanica u gradu bila je tržnica.

‘Šetajući između svog tog svježeg voća, povrća i začina za nos mi je posebno zapeo jedan miris, miris na koji jako rijetko naiđem, ali ga vrlo brzo prepoznam – miris svježe rajčice. U tom je momentu moja asocijacija bila gazpacho, hladna španjolska juha bazirana na rajčicama i sirovom povrću. I jednostavno sam znao da je to jelo koje ću u Rijeci pripravljati’ – odlučno je rekao Dhruv Baker.

Nakon tržnice g. Dhruv se uputio prema slastičarnici Cukerin u kojoj je kušao tortu Stari grad, a potom se uputio prema Stanciji Kovačić u kojoj je kušao grašnjaki, autohtono jelo od tijesta nadjevenog mesnim raguom pečenom u dubokom ulju u umaku od mladog graška sa svježem ribanom tartufom te janjeću koljenicu s vongolama na aromatiziranoj paleti. Nakon kušanja prošetao je Korzom, posjetio Guvernerovu palaču i Šetnicu uz Rječinu nakon koje je svratio do konobe Fiume gdje ga je dočekala riblja juha od morskog psa i raže servirana na riži, mrkvi i peršinu te kvarnerske škampe na žaru.

Rijeka je jedan od mojih omiljenih hrvatskih gradova! Osim prekrasne arhitekture i fascinantne povijesti, duboko me se dojmila jedinstvena atmosfera grada. Opušten, prožet umjetnošću i otvoren za sve – grad u kojemu se doista možete prepustiti i uživati’ – izjavio je britanski MasterChef.

Nakon što se upoznao s lokalnim mirisima i okusima g.Dhruv se uputio prema Trsatskom kaštelu na kojem su ga dočekali Zametski zvončari. Nakon njihovog performansa g.Baker je na jednoj od kula odlučio pripremiti gazpacho, hladnu povrtnu juhu, kojom je zaokružio svoje putovanje Rijekom.

Svoje putovanje Hrvatskom britanski MasterChef završava sredinom srpnja, a početkom kolovoza kreće emitiranje ovog gastronomskog serijala putem National Geographic Channel-a u više od 90 zemalja. U dvadeset epizoda visoke profesionalne produkcije gledateljima diljem svijeta prikazati će se hrvatske prirodne ljepote, bogata kulturna baština i gastronomska ponuda, a sve u cilju privlačenja turista i promocije Lijepe Naše u svijetu.