Povežite se s nama

Vijesti

Ekonomski fakultet u novom ruhu s imidžom modernog, živopisnog i održivog

Objavljeno

na



Ekonomski fakultet zasjao je u novom ruhu, od prizemlja zgrade pa sve do potkrovlja uređen je u skladu sa svojim imidžom i vrijednostima za koje se zalaže – moderno, živopisno i održivo. 

Prostor u kojem studenti i zaposlenici provode veliki dio svog vremena priča nam svaki dan novu priču o uspjehu, ustrajnosti i važnim odlukama i zato je sve učinjeno da se uređenjem postigne sinergija radnog ambijenta i atmosfere kućnog prostora.  

Cilj je bio osmisliti prostor u kojem će se svi osjećati ugodno i napraviti odmak od klasičnog, pomalo dosadnog, „zastarjelog“ uređenja ureda i poslovnih zgrada. 

Projektni tim

Stvoren je svima atraktivan prostor za rad ali i druženje što ga je učinilo ugodnijim i nadasve zanimljivijim oku promatrača. 

Zahvala i pohvala za vrlo uspješan dizajn između ostalog ide i mladim studenticama Akademije za primijenjenu umjetnost iz Rijeke – Anji, Franki i Loreni čije je idejno rješenje odabrano kao najbolje, ističu s fakulteta.

Projekt je započeo kao grupni rad na kolegiju Vizualne komunikacije i print dizajn pod mentorstvom prof. art. Aljoše Brajdića, a evo što on kaže o redizajnu: 

Koja vam je bila inspiracija za uređenje?

“Naša misao vodilja bila je ta da treba osvježiti i dodatno posvijetliti prostor Fakulteta. Fokusirale smo se na jednostavan i modularan dizajn koji se lako može prilagoditi prostoru, koji djeluje motivirajuće na sve osobe koje borave u njemu i zrači posebnom vedrinom.”

Što predstavljaju trake na zidovima?

“Glavni uzorak su nam trake koju predstavlja našu prvu asocijaciju na ekonomiju – grafove. One su izrađene od jednostavnog geometrijskog lika trokuta koji se često koristi za razne sheme metoda, kao na primjer Maslowljev trokut. Podjela same ekonomije na tri glavne grane: javna, poslovna i mikro – makro ekonomija nagnala nas je upravo na to da nam trokut bude primarni odabir za modularni element čiji oblik može mijenjati smjer i dužinu bez gubitka oblika.”

Svaki kat i međukat ima svoju orijentacijsku ploču i smjerokaze 

“… da i to su dvojezični. Kad smo došle na prvi sastanak čule smo studenata koje pričaju na engleskom jeziku. Kao prvi Fakultet na našim područjima koji je pokrenu studije na engleskom jeziku izgled zgrade poprimio je međunarodni karakter i odlučili smo postaviti i orijentacijske ploče od pleksiglasa na svaki kat i međukat koje koriste zadani element trokuta na engleskom jeziku kako bi sve prilagodili i stranim studentima.”

Kako ste odabrale boje

“Plava i žuta već jesu prepoznatljive boje Fakulteta te miješajući te dvije boje dobile smo i treću boju – zelenu. Sustavom tih boja smo označile katove; plava za 1. kat, zelena za 2. kat, žuta za 3. kat te kombinacija svih boja za prizemlje i potkrovlje. Osim toga, važna nam je bila i simbolika odabranih boja: komunikacija, povjerenje i integritet plava boja, motivacija, prosperitet i rast zelena te pozitivnost, mudrost i radost žute boje.”

Kakvo je vaše Iskustvo sudjelovanja na projektu dizajniranja unutrašnjosti Ekonomskog fakulteta u Rijeci

“Stekle smo odlično radno i grupno iskustvo tijekom projekta. Bilo je veliko zadovoljstvo sudjelovati sa svima na Fakultetu. Zahvalne smo na pruženoj prilici te postignutim uspjehom koji je rezultirao odličnom realizacijom projekta.”

Marketing
Marketing
Marketing

Facebook video

BSH Carnival party u Operi

Fiuman Plus

Facebook

Instagram