Povežite se s nama

Mozaik

Kako je nastao popularni Đir utorkom

Objavljeno

na

Sandro Sandalj (Foto: Josip Čekada)

Banner

Noćni život u Rijeci nerijetko je na meti kritika naših mlađih sugrađana, no određenih pomaka u posljednje vrijeme ipak ima. Najbolji primjer je Đir utorkom, odnosno Đir po Starom gradu kojeg su pokrenula četiri kafića u tom dijelu Rijeke.

Garcon, Rakhia bar, Modesto i Stop već su nekoliko mjeseci u noći s utorka na srijedu prepuni svih onih željne zabave, a prednjače brojni studenti. Iza ponoći u ta četiri kafića čak nerijetko ni nije moguće ući bez čekanja s obzirom na velike gužve i nema sumnje kako je mnogima utorak postao omiljeniji dan za večernji izlazak od petka ili subote.

Kako je nastao Đir utorkom otkrio nam je vlasnik kafića Stop, Sandro Sandalj…

“Đir utorkom nastao je kao suradnja četiri kafića koji imaju adresu u riječkom Starom gradu. Do ideje za “spajanje kafića” smo došli sasvim spontano, a utorak smo odabrali pošto je Modesto već nekoliko godina unazad tradicionalno imao utorkom after partyje za studente.”

Koliko vremena je trebalo da se utorak popularizira među mladima kao dan za izlazak?

“Da populariziramo ĐIR po Starom gradu kao brand nije trebalo jako puno vremena, moglo bi se reći da je već nakon prvih dva mjeseca prepoznat kao jedan novi i kvalitetan proizvod u riječkom noćnom životu. Ipak, da bi se cijela stvar pokrenula trebalo je ispočetka itekako puno truda i rada.”

Pretpostavljam da ste svi izuzetno zadovoljni? Iza ponoći praktički se u ta četiri kafića više ne može ni ući kolika je gužva.

“Da, zadovoljni smo. ĐIR se zbilja uspio lijepo pozicionirati u noćnom programu našega grada, a želja je da tako i ostane.”

Od samog početka u Đir utorkom uključena su četiri ista kafića. Jesu li se još neki možda pokušali priključiti?

“Tako je, četiri partnerska kafića su tu otpočetka i zajedničko nam je to da smo od starta vjerovali u projekt. Što se tiče drugih kafića, nekih upita je bilo, ali zasada možemo reći da se brand neće širiti van ova četiri kafića.”

Kažu da svaka strana priče uvijek ima dvije medalje. Ima li možda i Đir utorkom nekih negativnih strana?

“Negativne strane nismo uvidjeli, možda studenti prespavaju koje predavanje u srijedu.”

Svaki utorak donosi nešto novo i mnogi hvale zanimljive ideje i nazive. Tko se bavi tim dijelom posla?

“Cjelokupni marketing nam vodi agencija za promidžbu Soleas d.o.o. iz Rijeke. Nazivi i ideje se najčešće “kuju” na našim svakotjednim sastancima, a cilj je da uvijek pružimo gostima nešto novo i zanimljivo. Dodao bih i da radimo jedan potpuno novi projekt koji će biti početkom petog mjeseca. Ne mogu puno o tome, ali vam mogu otkriti da uključuje sunce i more.”

Dok si nekima poznat kao vlasnik kafića Stop, mnogi te znaju i kao dugogodišnjeg boksača, iako te već dulje vrijeme nema u ringu. Je li boksačka karijera potpuno završena priča?

“Nekako mislim da svatko tko je boksao malo duže i kome se to podvuče pod kožu, jednostavno ako odeš na boksački trening i ako je dobra ekipa sjetiš se nekih uspomena iz ringa… Ruke malo brže polete i pomisliš “Ma mogao bih ja još jedan meč”, ali ti tempo života kaže već drugi dan da ne razmišljaš previse o tome”, rekao je Sandalj za portal Fiuman.hr.

Marketing
Marketing
Marketing tower-centar
Marketing
Marketing
Marketing

Fiuman Plus

Društvene mreže