Povežite se s nama

Biznis

Kvarner se predstavio u Münchenu

Objavljeno

na



TZ Kvarner ove se godine prvi put samostalno predstavlja na turističkom tržištu njemačkog govornog područja. Nakon uspješnog nastupa na međunarodnom turističkom sajmu u Stuttgatu, župan Zlatko Komadina i direktorica TZ Kvarnera Irena Peršić Živadinov predstavljaju turističku ponudu Kvarnera Bavarcima, na Sajmu putovanja i slobodnog vremena F.re.e u Münchenu koji je otvoren za široku publiku, a održava se od 18. do 22. veljače. Organizatori očekuju više od 110 tisuća posjetitelja.

Na konferenciji za novinare župan Zlatko Komadina, direktorica TZ Kvarnera Irena Peršić Živadinov sa suradnicom Tanjom Augustinović te Dominik Damiš, u ime TZ Rijeke, predstavili su ponudu Kvarnera.

Gosti iz njemačke pokrajine Bavarske jedni su od najbrojnijih posjetitelja Kvarnera čemu svjedoči i posjećenost press konferencije i štanda TZ Kvarnera. Na sajmu se predstavlja ponuda cijelog Kvarnera, a suizlagači na štandu pojačano predstavljaju ponudu svojih destinacija, i to TZ Otoka Krka, TZ Grada Crikvenice, Imperial Rab, TZ Grada Opatije i TZ Grada Rijeke te turistička agencija Katarina Line sa svojom ponudom krstarenja i drugih tematskih programa.

Župan Komadina istaknuo je raznovrsnost ponude Primorsko-goranske županije koju suizlagači na štandu izlažu brojnim posjetiteljima na sajmu.

“Naša Primorsko-goranska županija jedinstvena je u turističkoj ponudi. Plavi dio i naši Kvarnerski otoci uz planinski dio Hrvatske, zeleno srce Hrvatske, Gorski kotar. Radimo na tome da podignemo kvalitetu ruralnog turizma, kao i  izletničko-sportsko rekreativnu ponudu. U tom smislu zahvaljujem se bavarskoj vladi koja je organizirala edukaciju o tome kako je Bavarska razvila kontinentalni turizam. Dolaze svi naši ljudi iz Gorkog kotara koji se bave turizmom da vide kako to ovdje može ići da pokušamo napraviti spoj plave i zelene Hrvatske”, rekao je Župan na konferenciji za novinare.

Župan je istaknuo kako Županija sudjeluje i u promociji, a i financijski podupire razne projekte kojima se obogaćuje ponuda u našem kraju.

“Županija ulaže u javnu infrastrukturu, prije svega u sportske objekte. Mi smo podigli skoro sve objekte u Gorskom kotaru, u  Delnicama i ledenu dvoranu i sportsku dvoranu, klizalište, skakaonice  na skijaškim stazama na Čelimbaši u Mrkoplju. Platak smo digli na jednu zavidnu razinu cjelogodišnjeg izletišta , ne samo skijaškog nego i ljetnoga. Imamo stotine kilometara biciklističkih staza u Gorskom kotaru tako da upravo tu izletničku komponentu dižemo. Cilj nam je spojiti našeg gosta sa mora na dan dva i u Gorski kotar”, zaključio je Komadina.

Direktorica TZ Kvarnera Irena Peršić Živadinov istaknula je kako se ove godine Kvarner prvi put samostalno predstavlja na njemačkom govornom području. Za sajam u Münchenu rekla je da je to ujedno i najveći sajam u Njemačkoj koji prikuplja najveći broj individualnih gostiju.

“Tu smo nastupili kao regija zajedno s našim suizlagačima – turističkim gospodarstvom Kvarnera. To se pokazalo kao iznimno dobar korak. Efekti su bili vrlo dobri, novinari su dobro pisali o nastupu i destinaciji. Promocija koja je na ovaj način dobivena zasigurno će koristiti našem turističkom gospodarstvu. Kako njemački gosti predstavljaju 30% od svih gostiju i noćenja na Kvarneru, na zahtjev našeg gospodarstva odlučili smo samostalno nastupiti na sajmovima u Münchenu i Berlinu”, rekla je Peršić Živadinov.

Direktorica se osvrnula i na sajam u Berlinu koji je najveća svjetska turistička burza. Naglasak na tom sajmu biti će na svim proizvodima na kojima Kvarner posljednjih nekoliko godina intenzivno radi kako bi ih brendirao.

“Mi smo, naime, prije nekoliko godina pristupili brendiranju onoga u čemu smo najbolji. Tako smo krenuli s privatnim smještajem koji na Kvarneru predstavlja čak 50% smještajnih kapaciteta. Brendirali smo to kroz projekt Kvarner Family gdje smo na neki način htjeli izdvojiti sve one koji zadovoljavaju neke kriterije,  prije svega mislimo na domaćinski ugođaj koji se u nekim destinacijama ne može doživjeti. S druge strane, to se nadovezalo na projekt poput Kvarner Outdoor koji objedinjava sve biciklističke i pješačke staze. Kroz Kvarner Family tim gostima htjeli smo pružiti adekvatan smještaj. Tako su nastali i pod-brendovi”, rekla je direktorica TZ Kvarnera.

Istaknute su i promocije projekata Kvarner Gourmet i Kvarner Food u kojima se nalaze neki od najboljih hrvatskih restorana, koji se ujedno nalaze na Kvarneru i koji mogu postati motiv dolaska izvan glavne sezone te privlačiti velik broj gostiju.

Također se intenzivno radi i na projektu zdravstvenog turizma, nastupima na najznačajnijim tržištima, a u svim projektima uključuje se prije svega naše gospodarstvo koje živi od toga kako bi se pomoglo turističkim gospodarstvenicima ili klinikama koje se bave zdravstvenim turizmom kako bi svoju ponudu što bolje prodali na tržištu.

Sajam putovanja i slobodnog vremena F.re.e održava se u kontinuitetu od 1970. godine (ranije pod imenom CBR) te je postao važnim izvorom informacija za Bavarce koji upravo u ovo doba godine odabiru destinaciju za godišnji odmor. Ponudu na ovogodišnjem sajmu F.re.e. predstavlja više od 1.500 izlagača iz 50 zemalja.

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Fiuman Plus

Facebook

Instagram