Povežite se s nama

Vijesti

Očajni radnici Rijeka plusa: Objavite istinu koju mnogi znaju, ali šute i prave se ludi

Objavljeno

na

Photo: Goran Kovacic/PIXSELL



Stanje u pojedinim riječkim gradskim tvrtkama i društvima je idealno ako se pita gradonačelnika Vojka Obersnela, no realnost ga vrlo često demantira kad su u pitanju, u posljednje vrijeme, iznimno česti kvarovi autobusa Autotroleja. Puno bolja situacija, nažalost, nije ni kad su u pitanju kamioni Čistoće.

Već se dulje vrijeme nagađa da je za to odgovorna gradska tvrtka Rijeka plus na čelu s direktorom Željkom Smojverom, odnosno štednja prilikom održavanja autobusa koji služe za javni gradski prijevoz i kamiona za prijevoz otpada. Istinitost tih tvrdnji nedavno su direktno u garaži Rijeka plusa pokušali provjeriti i pojedini gradski vijećnici, no nadležne osobe nisu im dozvolile ulazak u garažu, a samim time i neposredni kontakt s radnicima.

Portalu Fiuman ovog je tjedna poštom stiglo anonimno pismo koje potpisuju “očajni radnici iz garaže Rijeka plusa”, a u njemu se navode brojne zabrinjavajuće informacije o autobusima KD Autotrolej, ali i o kamionima KD Čistoća na čijem se čelu nalazi Jasna Kukuljan. Prema autorima pisma želja čelne osobe Autotroleja, Alberta Kontuša, je čak povratak servisiranja autobusa u vlastitu “kuću”.

Anonimno pismo prenosimo gotovo u cijelosti, izostavljena je tek posljednja rečenica iz pisma s obzirom na to da iznosi prilično tešku optužbu te samim time potencijalno ima klevetnička obilježja. Pojedine zabrinjavajuće informacije navedene u pismu Fiumanu su potvrdili i drugi dobro upućeni izvori:

“Molimo vas da objavite ovu istinu. Mnogi je znaju, ali šute i prave se ludi. Mi radnici Rijeke plusa ne možemo više ovako. Iz Čistoće su nas šutnuli u Rijeka plus u garažu da bi nas sada ponovno šalju nazad u naše garaže, ali ostajemo radnici ove nesretne firme koja ničemu ne služi. Znači, činjenica je da Rijeka plus ne može održavati ni autobuse Autotroleja, a kamoli kamione Čistoće. Zato od trećeg mjeseca nije ni potpisan novi ugovor s Čistoćom. I sada nas Smojver vraća nazad, ali ostajemo pod njegovom moći.”

“I dok se vidi i piše koliko autobusa stoji ili gori, za kamione nitko ne govori. E, pa evo vam podataka: 28. ožujka izvan pogona je bilo 20 bajara, 7. ožujka je stajao čak 21 kamion, a na primjer 14. veljače čak 22 bajara. I tako uz dana u dan. Smojver ne želi ni naručiti dijelove, niti platiti naše prekovremene. A naša direktorica diže cijene usluga sto posto i istovremeno sebi kupuje novi auto. I to kakav auto, najskuplju Mazdu 6 2.2 CD 150/AT/ Attraction. Bira boju i zaslone i naravno automatski mjenjač. A mi neka crknemo u ovoj garaži.”

“Molimo vas pitajte čemu taj Rijeka plus služi osim da uništava radnike. Svi stari radnici, mehaničari pobjegli su glavom bez obzira, a oni stalno ponavljaju da rade isti ljudi. Tek nas nekoliko starih, ovo su drugo sve djeca tek završila školu. I Kontuš je zatražio da se održavanje vrati pod Autotrolej, jer ovako ne ide. Pitajte ih što to rade i čemu ta firma, osim da naplaćuju parking i vodi tržnice, a i to će veliki vođa brzo uništiti jer je sve manje i manje zakupnika na tržnici. Brajda je već propala, a uskoro će i glavna placa. Gdje su ti suncobrani od 4 i pol hiljade kuna”, navodi se u pismu “očajnih radnika iz garaže Rijeka plusa” uz apel da im se pomogne.

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Rijeka Plus obavijesti

09.04.2024.
Obavještavamo javnost kako će se dana 10. travnja 2024.g. u vremenskom periodu od 08:00 do 13:00 sati izvoditi radovi na usporivaču prometa u ulici Josipa Mohorića kod kućnog broja 28. Zbog radova neće biti moguće prometovanje Ulicom te se mole sudionici u prometu da koriste obilazne pravce.

Fiuman Plus

Društvene mreže