Povežite se s nama

Vijesti

Opatijski hotel Keight proglašen najboljim lifestyle hotelom u Hrvatskoj

Objavljeno

na




Keight Hotel Opatija, Curio Collection by Hilton, najnoviji opatijski hotel i jedan od najambicioznijih projekata u recentnoj turističkoj ponudi grada, osvojio je prestižno priznanje na Danima hrvatskog turizma 2025. u Dubrovniku. Keight je proglašen najboljim lifestyle hotelom u Hrvatskoj, čime je dodatno učvrstio svoj status modernog, inovativnog i visoko standardiziranog hotela koji je u kratkom vremenu postao prepoznatljiv i među gostima i u struci.

Iz hotela su poručili kako nagrada predstavlja potvrdu svakodnevnog rada i vizije koju zajedno žive kao tim. „Ponosni i sretni što je baš naš Keight Hotel osvojio priznanje za najbolji lifestyle hotel u Hrvatskoj. Ova nagrada potvrda je našeg truda, strasti i vizije koju svakodnevno živimo. Hvala našem timu, partnerima i gostima koji nas inspiriraju da podižemo standarde i stvaramo nezaboravna iskustva. S velikim ponosom i još većom motivacijom — idemo dalje u nove pobjede“, naveli su iz Keight Hotela Opatija.

Ovaj hotel, dio prestižne Curio Collection by Hilton, u Opatiju je donio jedan posve novi stil – spoj suvremenog dizajna, boutique pristupa i urbanog luksuza. Njegovo otvaranje značajno je podiglo ljestvicu lokalne hotelske ponude te potvrdilo Opatiju kao destinaciju koja se i dalje može razvijati u smjeru modernog, međunarodno konkurentnog turizma.

Dobivanje nagrade na nacionalnoj razini jasno pokazuje da ulaganje u kvalitetu ima itekako vidljive rezultate. Keight Hotel Opatija, kao najnoviji hotel u gradu, postavio je trend koji bi, nadaju se mnogi u turističkom sektoru, mogli slijediti i drugi hotelski sustavi. Opatija, kao destinacija s dugom tradicijom, svakako zaslužuje da se i postojeći objekti snažnije moderniziraju, osvježe i prilagode suvremenim standardima, kako bi grad zadržao svoj status jednog od vodećih turističkih središta u Hrvatskoj.

Nagrada koju je Keight ponio iz Dubrovnika zato nije samo priznanje jednom hotelu, nego i svojevrsni poticaj cijeloj opatijskoj hotelskoj sceni — znak da ulaganje u kvalitetu, dizajn i iskustvo gosta uvijek donosi rezultat.

Marketing
Marketing
Marketing tower-centar
Marketing
Marketing
Marketing

Fiuman Plus

Društvene mreže