Povežite se s nama

Lexington - Rijeka
Jack Savoretti - Opatija
Mozemo

Razvoj riječke luke već se godinama navodi kao jedan od strateških interesa hrvatskog gospodarstva, a u tom je slučaju i neizostavna gradnja nove želježničke pruge prema Mađarskoj.

Realizacija ide prilično sporo, naročito kad je u pitanju željeznički prijevoz, a prema najnovijoj odluci Vlade Republike Hrvatske, razvoj Luke Rijeka d.d. više ni nije od njihovog strateških zadataka. Luka Rijeka je, naime, skinuta s popisa  trgovačkih društava i drugih pravnih osoba od strateškog i posebnog interesa za Republiku Hrvatsku.

To je napravljeno kako bi državni udio od 33 posto mogao biti prodan u skorašnjem nadolazećem krugu privatizacije.

Bilo je nagađanja kako bi u privatizaciju mogla ići i Jadrolinija, no to zasad ipak neće biti slučaj. Spomenimo kako će od tvrtki koje imaju sjedište u Primorsko-goranskoj županiji u privatizaciju ići također ACI d.d., tvrtka stacionirana u Opatija, u kojoj država ima oko 79 posto udjela.

U privatizaciju idu još Croatia Airlines d.d., Croatia banka d.d., Petrokemija d.d. Kutina, Končar elektroindustrija d.d., Podravka d.d. i Croatia osiguranje d.d.