Povežite se s nama

Vijesti

Bina Istra potvrdila: Nova dionica od Učke do Matulja neće biti pod naplatom

Objavljeno

na




U prostorijama Bina Istre d.d. sa Istarske strane tunela Učka održana je 9. sjednica Županijskog savjeta za sigurnost prometa na cestama Primorsko-goranske županije. Uvodno predsjednik Županijskog savjeta Boris Skeledžić zahvalio je domaćinu na pozivu i najavljenoj prezentaciji provedbe započetih projekata gradnje preostalih dionica Istarskog ipsilona autoceste A8, s posebnim osvrtom na dionice koje su u planu izgradnje na području Primorsko-goranske županije.

Član Županijskog savjeta i Rukovoditelj službe upravljanja i sigurnosti prometa Bina Istra upravljanje i održavanje d.o.o. David Stankić upoznao je članove Županijskog savjeta s trenutnim aktivnostima na izgradnji punog profila autoceste. Uz postojećih 100 km, krajem 2018. nastavljena je izgradnja punog profila Istarskog ipsilona na dionici Pazin-tunel Učka u dužini 28 km. Cjelokupna dionica koja je upravo u izgradnji, od Pazina do tunela Učka, predstavlja dopunu na puni profil Istarskog ipsilona. Dionica koja se naziva fazom 2B1, je veliki izazov za izvođače radova obzirom da uključuje izgradnju čak 31 objekta (nadvožnjaka i vijadukta) te potpuno novo odmorište. Najavljeno je puštanje u promet poddionice Pazin-Cerovlje u dužini od 12 km, dok se završetak preostalih 16 km do tunela Učka očekuje sredinom sljedeće godine.

Za članove Županijskog savjeta posebno je interesantna informacija o planovima za izgradnju preostalog dijela nedostajuće autoceste na području Primorsko-goranske županije naziva faza 2B2-2, što čini dionicu tunel Učka – Matulji. Ovi radovi uključuju izgradnju i druge cijev tunela Učka te se planiraju se završiti do 2024. godine.

Projekt izgradnje punog profila autoceste započet je kroz slijedeće aktivnosti:

– Ugovor za projektiranje (trasa od tunela do Matulja i PUO Kvarner) potpisan u listopadu 2019. (TEMPUS PROJEKT d.o.o. Zagreb)
– Ugovor za projektiranje (trasa od tunela do Matulja i PUO Kvarner) potpisan u listopadu 2019. (TEMPUS PROJEKT d.o.o. Zagreb)
– U tijeku dovršetak idejnog projekta prema kojem bi se cijela trasa vodila sjevernom stranom postojećeg kolnika, što su male izmjene u odnosu na Studiju utjecaja na okoliš koja je izrađena 2011. godine
– Po dobivanju Rješenja Ministarstva zaštite okoliša i energetike na izmjene Studije utjecaja na okoliš, planira se dovršetak idejnog projekta, traženje posebnih uvjeta javnopravnih tijela te poziv na javni uvid s ciljem ishođenja lokacijske dozvole

Posebno je istaknuto da se nova dionica, uz tunel Učka, u punom profilu ukupne duljine 10,3 km planira izraditi kroz slijedeće – 4 poddionice:

• Tunel Učka (475 m od budućeg tunela Učka) – čvor Veprinac
• Čvor Veprinac-čvor Anđeli
• Čvor Anđeli-čvor Franičići
• Čvor Franičići-Matulji

Predstavnici Bina Istre naglasili su kako se na ovim čvorištima neće projektirati objekti naplate već je planiran slobodan ulaz/izlaz.

Prije obilaska gradilišta Županijski savjet razmotrio je preostale točke iz dnevnog reda, od kojih je posebnu pozornost dobilo Izviješće o stanju sigurnosti u cestovnom prometu na području PU Primorsko-goranske županije u prvih 5 mjeseci 2020. godini koje je izložio predsjednik Županijskog savjeta Boris Skeledžić. Izvješće je pokazalo da su u promatranom vremenu ostvareni pozitivni trendovi odnosno značajan pad broja prometnih nesreća u svim kategorijama nastradalih osoba u odnosu na isto razdoblje u prethodnoj godini.

Marketing
Marketing
Marketing

Facebook video

Klapa Intrade u Opatiji

Fiuman Plus

Facebook

Instagram